Doe ik het wel goed??

Discussie in 'Voeding' gestart door Mama van milano, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Neej hoor, klinkt niet lui! Moet je helemaal zelf weten! Maar vers is denk ik ook goedkoper. Wat ik nu doe is een paar pannen met verschillende groentes (en straks ook wat aardappelen en vlees) klaarmaken, in potjes en in de vriezer. Ga je weg, dan kun je dat ook meenemen ipv een potje. Zo is het ook makkelijk. Maar een potje natuurlijk ook! ;)

Succes met de echo. Is er iets niet goed?

2. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is ook makkelijk! Maar als het dan ontdooid moet je het dan niet gelijk opeten of blijft het gewoon goed( ook op warme dagen)

Ik weet niet wat ik heb, na de bevalling lijkt het net of er iets 'aanwezig' is in mij buik, heb er ook een topic over geopend bij na de bevalling maar er is niet gereageerd.
    Nog even afwachten misschien zien ze niks op de echo.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat goed zeg. Gewoon lekker vol houden zul je zien dat het elke keer beter gaat.

4. adi

adi Niet meer actief

Succes straks. Ik heb je andere topic niet gezien, maar ik voelde dus precies hetzelfde na de bevalling!
    Ik heb een KS gehad, dus wij dachten dat het littekenweefsel zou kunnen zijn van de wond. Heb ook een echo gehad, maar gelukkig zat er niks.
    hopelijk is er bij jou ook niks aan de hand!

5. misa

misa Niet meer actief

Je hoeft het niet gelik op te eten hoor. Voordat het ontdooid is, ben je wel een poos verder. Maar je kunt het ook koel bewaren en een mini koeltasje (voor flessen heb je dat geloof ik ook).
    En als je bij iemand bent, kun je het daar zo in de koelkast zetten. :)

Ik ben benieuwd naar de uitslag, succes!

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dat doe ik hier ook, invriezen. vaak ook wat we overhebben van die dag te eten, dan maak ik daar kleine porties van (kan ook in een zakje in de vriezer, neemt minder plaats in) als wij dan eens iets eten wat waylon nog niet echt mee-eet (frietjes enzo) dan geef ik hem dat (en anders een potje, vind ik ook makkelijk) ik doe het wel meestal in een potje (als we ergens heengaan) om te ontdooien, dat is makkelijker. (en als wij eens later eten ofzo dan kan je het ook gelijk ontdooien in de magnetron)

succes met de echo.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Even voor TS, bij ons staat er in het groeiboekje NIETS over voeding, en heb ook nauwelijks iets te horen gekregen op het CB. Heb wel zelf internet afgestruint en wil echt niet veel ongezonde dingen voor haar. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat TS dit gedaan heeft, toen mijn dochter 10 maand was kwam vriendin ook met chips aan. Óh nee? Die van mij lustte dat heel graag met 10 maand!' Duh, ze krijgt het gewoon niet, klaar. Maar er zijn veel mensen die veel ongezonde dingen geven hoor..

TS succes, het gaat al erg goed volgens mij!!

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Goed bezig meid!! Je bent echt een goede mama!

9. misa

misa Niet meer actief

Juist! En dat ligt niet alleen aan wat je te eten geeft, maar hoe je met alles om gaat. Dat je kijkt naar de behoeftes van je kindje, en open staat op dingen uit te proberen. :)

Hoe was de echo?

10. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ging goed, ze konden niets zien.
    Nu moet ik eerst weer naar de ha en daarna weer vervolg afspraak maken voor een uitgebreid onderzoek.

11. misa

misa Niet meer actief

Fijn dat het goed was, maar toch gek dan he. Waar zou het dan vandaan komen..

12. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja echt heel raar ik snap er niets van.. Afentoe denk ik ik ben zwanger ik voel het bewegen!?! Haha..
    ik heb ook sinds na de bevalling menstruatieproblemen om de week.. Word je echt niet vrolijk van!

Het avond eten is trouwens goed gegaan, alleen eet hij meer groente als aardappels?

En ik gaf hem vanmiddag een stukje appel ( in een reep vorm zegmaar)
    Daar was hij zo inhalig mee dat hij zat te stikken! Schrok me dood!
    Reepjes leek me beter dan blokjes misschien dat hij in een wat zachtere fruit niet loopt te stikken zoals banaan of perzik, mogen ze perzik?

13. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Goed bezig mama van milano! Laat hem maar lekker appels schrokken ;)

Hopelijk snel meer nieuws over je eigen gezondheid

14. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ze konden niets zien, gelukkig! maar moet wel weer eerst naar de ha en dan weer een vervolg afspraak voor uitgebreid onderzoek, dus ze vertrouwen het toch niet.
    Ik heb geen ks gehad, maar ik heb dan ook niks te zeuren over mij bevalling om half 2 snachts brak me water en om 03:46 lag mij wondertje al in mij armen.

Raar gevoel he.. Zat het bij jou ook op de hoogte onder je navel?

15. Mayon

Mayon Niet meer actief

Meer groente als aardappel geeft helemaal niets! Dat is juist goed, lekker groente.

Heb je verder al eens stukken fruit gegeven dan? Anders zou je eerst wat kleinere stukjes kunnen doen. Appel is ook best hard, mijn dochter stikt er nog steeds in.

Soepstengel vinden ze vaak ook megastoer! Heb je dat ook?

Succes!

16. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hij eet graag watermeloen dat vind hij echt heel lekker dat geef ik in blokjes maar dat is ook zacht als hij echt rijp is.
    Soepstengels heb ik niet in huis.. Maar dat ga ik morgen halen!!
    Is dat niet te hard of scherpe puntjes nee toch??

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als hij koekjes kan eten kan hij ook soepstengel snoepen ;)

Je doet het trouwens echt super!

Appel is misschien wat hard om te wennen. Perzik mag zeker!

18. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nee soepstengel is prima hoor. Ook al eens mandarijn geprobeerd? Mooi in partjes, een keer door de helft en voor hem neer leggen. Mjammie! Succes!

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Mama van Milano:

Ik wil even mijn bewondering naar je uitspreken:D Echt hoe jij omgaat met al dat commentaar in het begin! Echt super!!
    Ook hoe je echt alles op alles zet om een gezond eetpatroon toe te passen. Hebben mensen tips dan lees ik dat je de volgende dag direct naar de supermarkt gaat, het koopt en toepast!:D

Moest het even zeggen hoor meis! Toppie!!:D:D

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh ja; ik geef ook soepstengels. En ons meisje is nog geen 7 mnd.. Ze sabbelt er lekker aan en dan wordt het snel zacht!

Deel Deze Pagina