Huilen als papa baby (4mnd) in bed legt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tessa321, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.051
    178
    63
    Gelderland
    Ik heb even een vraagje, misschien heeft iemand hetzelfde meegemaakt en een goede tip voor ons.

Onze dochter heeft een moeilijke start gehad, veel huilen en weinig slapen. Na een bezoek aan de osteopaat met 2,5 maand is er een oorzaak gevonden en behandeld. Als ze wakker word heeft ze honger, krijgt ze te eten, even spelen op schoot, spelen in de box, even spelen op schoot en als ze moe word dan krijgt ze de speen en komt ze rustig tegen me aanzitten om tot rust te komen. Vervolgens breng ik haar naar bed. Dit gaat bijna altijd goed, ze huilt dan niet, ligt nog wel even voor zich uit te staren maar gaat slapen (moet soms nog wel even de speen erin doen).

Mijn vriend doet dit ook zo, maar ze begint al te krijsen voordat ze de matras ook maar raakt, ze is erg overstuur en bijna niet meer rustig te krijgen. Dit gebeurd als ik ook thuis ben en ook als ik werken ben.

Ze gaat ook naar het KDV en daar heb ik natuurlijk ook gevraagd hoe het slapen gaat. Hetzelfde als bij mij dus. In bed leggen en ze gaat slapen.

Op het KDV geef ik wel altijd een T-shirt mee wat ik gedragen heb zodat ze een vertrouwde geur bij zich heeft in bed (ze is er nog niet zo vaak geweest). Thuis heb ik dus een T-shirt in de hydrofiel luier onder haar hoofd gevouwen. Dit helpt helaas ook niet.

Ik vind het sneu voor mijn dochter dat ze zo moet huilen als haar papa haar naar bed brengt, en ook heel erg vervelend voor mijn vriend, want het is toch niet leuk als het bij mij makkelijk gaat en bij hem niet.

Hopelijk heeft iemand een (of liever DE) tip voor ons...

Deel Deze Pagina