welke push up bh??

Discussion in 'De lounge' started by smoothie88, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smoothie88

smoothie88 Actief lid

Apr 29, 2012
    181
    0
    0
    Voor mijn zwangerschap droeg ik altijd push up bh's. Tijdens mijn zwangerschap niet gedragen, alleen in t begin, en er na ook niet. Nu mis ik eigenlijk toch wel mijn mooie decolleté en wil graag weer een push up bh. Ik heb een maatje groter van 70E naar 75E dus mijn oude bh's passen niet meer.

Nu ben ik van de week bij hunkemoller geweest en t is net of ik geen push up meer aan kan ofzo :( De randen die drukken zeg maar soort van in mn borsten waardoor er een bobbel ontstaat. Ze hadden geen 75F push up dus kon ook niet groter passen in de push up varianten. Maar t lijkt net of t komt doordat mn borsten slapper zijn ofzo dat t nu bobbelt... Ja die mooie stevige borsten is niets meer van te zien:(

Ik heb toen een 75E zonder push up aangepast, die boven aan iets hoger zit en die sluit gewoon mooi aan, alleen is er dus nergens iets van een decolleté te bekennen helaas. Deze dus maar in 2 kleuren gekocht want had weer nieuwe nodig. Maar t zit me dus toch niet lekker dat ik geen mooie bh heb voor onder een laag truitje.

Mijn vraag is, wie weet welke push up bh's wat hoger zitten waardoor ik niet die bobbel rand krijg?

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Ik zou je graag wille. Helpen meid maar zit met het zelfde,ga vandeweek ff laten opmeten ik had alleen een 75 c dus kan nog evt een maatje groter proberen

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

En livera dan.. ik had ook zo'n proleem.
    van te voren een b cup. ik kon alles aan geen probleem..
    maar na de zwangerschap is het allemaal veranderd.
    het is niet zo zeer veranderd. maar ik ben we 2 cups gegroeid en de vorm is veranderd
    ik ben vreselijk geslaagd in het eigen merk van livera. (in de sale ook nog ;) )

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Met een 75e geen decollete? Hoe kan dat dan?

5. smoothie88

smoothie88 Actief lid

Apr 29, 2012
    181
    0
    0
    Ik had je topic al gespot nadat ik toevallig deze had geplaatst. Wat jij op de foto hebt dat heb ik dus ook :(

6. smoothie88

smoothie88 Actief lid

Apr 29, 2012
    181
    0
    0
    Kan ik idd ook nog even langs gaan!

7. smoothie88

smoothie88 Actief lid

Apr 29, 2012
    181
    0
    0
    Nou ik heb nu dus zo'n simpele slappere bh aan die mijn borsten op z'n plek houd, wel goed zit, maar dan heb ik niet dat "streepje" wat ik graag wil ;)
    M'n borsten zitten onderin voller als bovenin zeg maar.

Ik heb zeg maar nu zoiets (dan wel iets vollere borsten)

http://hunkemoller-cdn.imageserve.nl/470_565_image/205750457.jpg

Maar wil t zo

http://hunkemoller-cdn.imageserve.nl/470_565_image/133916521.jpg

Snap je wat ik bedoel?

Share This Page