activity center

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke draait zich in de box op haar zij en gaat met de spijlen van de box spelen. Als ik haar bij de spijlen wegleg dan schuift ze net zolang tot ze er weer bij kan ;)

Ik heb bedacht dat een activitycenter wel erg leuk kan zijn, maar kan eigenlijk geen leuke vinden. Ik wil er niet een waar geluidjes uitkomen als je ergens op drukt, ik geloof niet in speelgoed met geluidjes ;)
    Liefst 1 met een spiegeltje.

Iemand tips? Hoeft niet online hoor!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    okee dit had natuurlijk bij babyuitzet gemoeten...

Stom! sorry...

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mij lijkt zoiets ook leuk, maar inderdaad niet met van de electronische geluidjes, daar hou ik niet van.

Ik heb aan de box aan de zijkanten wat speeltjes hangen, maar Eva vindt de spijlen van de box niet zo heel interessant. Wel de spijlen van haar bed om vervolgens haar hele bed door te schuiven :D.

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ik vind die Old School Fisher Price activity center het leukst! Ben al aan het handelen op marktplaats..

5. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ja die hebben wij ook en die vindt ze erg leuk.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is dat deze?

Die hadden wij vroeger thuis ook!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  8. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Ik heb die houten van kidsokee...maarrr ze kunnen er niet zo heel veel mee. 't Valt mij een beetje tegen eigenlijk... Jelte vindt het nog het leukst om het hele ding van de box af te trekken en er weer tegenaan te laten kletteren...
    Hij heeft op het moment liever iets om hard tegen aan te meppen of mee te slaan en schudden zodat er herrie uit komt. Een paar bekers en potjes met deksel met droge macaroni en ander rammelspul erin en hij is een half uur zoet!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh jaaaa die is mooi! Wij hebben ook die babygym die iets lagen op die pagina staat. Denk alleen dat die speeltje iets fijnere motoriek vereisen dan dat Ymke nu beheerst ;)

Ik ga straks maar eens bij de speelgoedwinkel kijken, eens zien of ik iets kan vinden wat me bevalt. Denk dat ik die houten bestel voor als ze iets ouder is.

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik vind de peek a boo van fisher price een aanrader elyesa was er helemaal we van nu hangt hij ook al in de box voor erenay als hij er dan per ongeluk tegen stampt gaan zijn oogjes helemaal open.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb er 1 van fisher price gekocht voor een tientje in de aanbieding.
    Wel met geluidjes en lichtjes, maar Ymke vond het meteen erg leuk. Leuk om haar zo te zien genieten.
    Voor dat tientje kunnen we even vooruit en ach, misschien vindt ze het over een tijdje wel niks meer aan... Ze gaat straks toch ook zittend spelen lijkt me!

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mooi dat je wat leuks hebt gevonden. En meestal zit er op die speeltjes een aan/uit knopje voor de geluidjes ;)

13. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik heb zo`n oud activity center van Fisher Price gekocht bij de kringloop. voor 1,50 of zo iets. zonder lichtjes en geluidjes, want ik houd ook zo niet van dat speelgoed.
    hij vindt hem nu nog steeds leuk!

Deel Deze Pagina