Ymke draait zich in de box op haar zij en gaat met de spijlen van de box spelen. Als ik haar bij de spijlen wegleg dan schuift ze net zolang tot ze er weer bij kan Ik heb bedacht dat een activitycenter wel erg leuk kan zijn, maar kan eigenlijk geen leuke vinden. Ik wil er niet een waar geluidjes uitkomen als je ergens op drukt, ik geloof niet in speelgoed met geluidjes Liefst 1 met een spiegeltje. Iemand tips? Hoeft niet online hoor!
Mij lijkt zoiets ook leuk, maar inderdaad niet met van de electronische geluidjes, daar hou ik niet van. Ik heb aan de box aan de zijkanten wat speeltjes hangen, maar Eva vindt de spijlen van de box niet zo heel interessant. Wel de spijlen van haar bed om vervolgens haar hele bed door te schuiven .
Ik vind die Old School Fisher Price activity center het leukst! Ben al aan het handelen op marktplaats..
http://www.kidsokee.nl/index.php?main_p ... cts_id=280 Deze vind ik erg mooi (geen geluidjes en zelfs van hout ... heel verantwoord )
Ik heb die houten van kidsokee...maarrr ze kunnen er niet zo heel veel mee. 't Valt mij een beetje tegen eigenlijk... Jelte vindt het nog het leukst om het hele ding van de box af te trekken en er weer tegenaan te laten kletteren... Hij heeft op het moment liever iets om hard tegen aan te meppen of mee te slaan en schudden zodat er herrie uit komt. Een paar bekers en potjes met deksel met droge macaroni en ander rammelspul erin en hij is een half uur zoet!
Oh jaaaa die is mooi! Wij hebben ook die babygym die iets lagen op die pagina staat. Denk alleen dat die speeltje iets fijnere motoriek vereisen dan dat Ymke nu beheerst Ik ga straks maar eens bij de speelgoedwinkel kijken, eens zien of ik iets kan vinden wat me bevalt. Denk dat ik die houten bestel voor als ze iets ouder is.
ik vind de peek a boo van fisher price een aanrader elyesa was er helemaal we van nu hangt hij ook al in de box voor erenay als hij er dan per ongeluk tegen stampt gaan zijn oogjes helemaal open.
Ik heb er 1 van fisher price gekocht voor een tientje in de aanbieding. Wel met geluidjes en lichtjes, maar Ymke vond het meteen erg leuk. Leuk om haar zo te zien genieten. Voor dat tientje kunnen we even vooruit en ach, misschien vindt ze het over een tijdje wel niks meer aan... Ze gaat straks toch ook zittend spelen lijkt me!
Mooi dat je wat leuks hebt gevonden. En meestal zit er op die speeltjes een aan/uit knopje voor de geluidjes
ik heb zo`n oud activity center van Fisher Price gekocht bij de kringloop. voor 1,50 of zo iets. zonder lichtjes en geluidjes, want ik houd ook zo niet van dat speelgoed. hij vindt hem nu nog steeds leuk!