hoi hoi vraagje: vanaf wanneer ga je het bedje helemaal opmaken zodat jullie kindje met het hoofd bij het hoofdeinde van het ledikant ligt.. Damian is pas 2 maanden maar zet zich steeds af met zijn hielen in het matras en dan vind ik hem halve wegen de nacht tot zijn middel boven de dekens.. en niets helpt(slaapzak of strak instoppen) wie heeft er tips? groetjes lidia
Volgens mij ligt je baby pas met zijn hoofd bovenaan als het bed bijna te klein is. Je gaat gewoon langzaam met de lengte van je kind mee. Als Damian zichzelf zo omhoog werkt, kun je hem dan niet alleen in een slaapzak laten slapen? Ligt hij lekker warm, waar hij ook in bed ligt. Succes!
En als je het uiteinde van de slaapzak nou eens achter in tussen het matrasje en het bedje instopt. Zodat hij vast ligt zeg maar. Tymen is nu bijna 7 maanden en ik maak het bedje nog altijd kort op. Geen idee of dat moet, vind het wel een veilig idee!
Vanaf dat ze groot genoeg zijn of zelf toch anders gaan liggen... bij mn dochter van bijna 2 maakt het niet uit hoe ik hem opmaak, zij slaapt overdwars
Vanaf dat ze groot genoeg zijn of zelf toch anders gaan liggen... bij mn dochter van bijna 2 maakt het niet uit hoe ik hem opmaak, zij slaapt overdwars
Ilya ligt lekker met z'n hoofd aan 't hoofdeinde onder z'n hemeltje. Ik leg hem in een dubbelgeslagen laken (soort "envelop") zodat hij niet onder de deken kan komen. Wij hebben ook een babyfoon met camera en die hangt in 't hemeltje... Dus als hij aan 't voeteneind ligt zien we niet zoveel
Even heel bemoeizuchtig, hoor, maar denk je er wel om dat hij op een gegeven moment niet in het hemeltje verstrikt raakt? Sorry voor het ongevraagde advies, maar ik bedoel het goed!
Bij Jarissa hangt het hemeltje aan het voeteneinde. Dat is eigenlijk het hoofdeinde van het bed maar Jarissa ligt ondersteboven vanwege haar voorkeursligging. Ik heb het hemeltje laten hangen omdat het eventuele tocht tegenhoudt/laat zien. En ach, dit staat ook schattig. @Setteke: Jarissa kan nog lang niet bij haar hemel komen. Zodra ze dat kan, gaat ie de la in.
Dat heb ik ook gedaan, zo rond een maand of drie drie en een half. Tymen pakte hem nog niet toen maar begon wel met andere dingen te grijpen. Maar volgens mij is jouw kleintje daar nog niet aan toe. Zal in het begin wel een gek gezicht zijn, een kleintje wat verkeerd om in bed ligt, hihi!
bij youame heb k het zo gedaan als ze wat langer werd elke x een stukje naar boven nu ligt ze bijna aan het hoofdeind en ze trapte de dekens er steeds af terwijl ze een slaapzak aan had nu stop k de dekens strak in en hydrofiel luiers aan de zijkanten
ook wij hebben een camera boven bed, en maak het bedje ook niet kort op ik heb een ledikant verkleiner dat zet je vast aan et matras en bed zodat ze niet naar beneden kan zakken.