Ik heb ook zo'n lieve romantische vriend .. zijn nu bijna 10 jaar samen, maar * hij laat mij altijd uitslapen als ik moe ben, en doet dan de kinderen alleen aankleden en naar school brengen (zelfs als ik vrij ben die dag) * verrast me regelmatig met lieve kadootjes * onthoudt altijd als ik ergens een lekker geurtje ofzo heb gezien, en paar weken later heeft ie het als verassing voor me gekocht * als ik een paar drukke dagen op mn werk heb gehad kom ik soms thuis en dan staat er een vol bad met mijn lekkerste badschuim klaar, met overal kaarsjes, een lekker glas verse sap, wat lekkers en nieuwe tijdschriften en heb ik even tijd voor mezelf. * als hij een uur eerder op moet dan ik, komt ie me altijd wakker maken met een kopje verse koffie * plant vaak als verassing een weekendje weg * is de liefste papa * en smst elke dag hoeveel hij van me houdt en dat ie me mist Dus jaaaaaaa ik heb zo'n relatie
Ik zing dit liedje altijd heeeeeel hard mee. Mijn man vroeg me toevallig laatst plagerig waar ik altijd aan dacht bij dat liedje Echt vlinders voel ik ook niet meer, maar iets veel sterkers. Wij horen bij elkaar, zijn echt elkaars beste vrienden en soul mates. Dit vind ik eigenlijk nog beter dan vlinders voelen Of je jezelf te kort doet, ik weet het niet. Meestal zijn die liedjes en films altijd wel over de top als je snapt wat ik bedoel.
Klinkt te mooi om waar te zijn..! Ben jij ook zo lief voor hem? Anders zou hij zich dit af moeten vragen.....
Gelukkig zijn er dit soort liedjes, films en boeken....kunnen we lekker zwijmelen Mijn man is zeker niet romantisch, maar ik ook niet. Maar toch zou ik hem voor goud kunnen/willen missen. Hij is altijd erg gul met zijn complimentjes, ziet het wanneer ik iets nieuws aan heb of naar de kapper ben geweest. Zei dat ik mooi was toen ik zwaarder was en nu ik 11 kg kwijt ben zegt hij nog steeds vaak dat ik er zo goed uit zie. Tuurlijk hebben we weleens mot, maar er zijn ook echt wel geregeld momenten dat ik naar hem kijk en ik weer even vlinders heb. Of dat ik hem het liefste mee naar de slaapkamer sleep
Haha ik herken precies wat je zegt TS. Toen ik dat liedje hoorde dacht ik: goddamned waarom schrijft niemand zo'n liedje voor mij man.
Maar ik spiegel het niet aan mijn eigen relatie verder hoor. Ed kan mooie teksten schrijven, wat niet wil zeggen dat hij een goede partner is. Mijn man kan geen mooie teksten schrijven en hij is ook niet romantisch, maar hij is goed genoeg voor mij
Heerlijk nummer is dat! Ik ben na 13 jaar nog steeds verliefd op mijn man, en kan dus ook nog echt vlinders in mijn buik van hem krijgen. En als ik hem mag geloven heeft hij precies hetzelfde
Ja .misschien moet ik het niet zo nauw nemen. De eerste 2 jaar voelde ik me precies zoals het liedje. Nu niet, wat niet betekent dat ik niet van mijn man houd. Maar het gevoel, de vlinders, de intense liefde .dat zou ik weer willen voelen
tja ik denk dat als je alleen maar vlinders en rozengeur en manenschijn na jaagt, je uiteindelijk diep ongelukkig wordt.. Ja er zijn mensen die dat na zoveel jaar nog hebben, maar dat is een zware minderheid hoor... Ik denk dat het ook afhankelijk is van je eigen en je mans karakter. Mijn man is dus ook niet zo romantisch, maar ik hou ontzettend van hem. Ik ben daar zelf ook helemaal de persoon niet naar. Wij genieten vooral van de kleine dingen, elkaar een keertje laten uitslapen, of samen spelletjes spelen... Ik denk dat ik heel opstandig zou worden van te veel lievigheid, kan ik neit goed tegen gok ik
oh maar DDS, dat gevoel heb ik ook hoor!! Ik zou ook wel weer eens vlinders willen voelen, het is zo strak tegenwoordig.. Ook wel zo handig met vrijen Maar dat wil niet zeggen dat ik minder van hem houd, zoals iemand hierboven ook schreef, je bent meer 'één', zonder die grote verliefdheid. Maar man, was wel erg leuk achteraf
Wij zingen deze altijd hard mee. Als we in de auto zitten zegt ie wel eens zullen we even tongen? Weg romantisch moment... Ghehe Ik herken het wel een beetje hoor ts. Maar ik sta er maar niet teveel bij stil. Hij is gek op mij ik op hem. Met de ene keer meer kriebels dan de andere keer.
Ja hier hetzelfde... Nu bijna 15 jaar samen en nog altijd echt verliefd met vlinders. Maar wij zien elkaar soms een maand niet en dan ga je ook heel veel lieve appjes sturen en heb je echt verlangen naar elkaar. Hij komt morgen weer thuis na 5 weken... en daar zie ik heel erg naar uit. Het lied van Rihanna only girl vind ik ook altijd treffend... je het gevoel geven dat je de enige belangrijke vrouw in de wereld bent...dat gevoel geeft hij me altijd.