Doe ik wat fout, of??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    dames,

mijn partner is overdag aan het werk, als die thuis komt is het een kusje en vragen hoe de dag was. 'savonds meestal samen naar bed. Eerder was het altijd ( voor de zwangerschap ) lekker knuffelen, babbelen, vrijen in bed voor dat we gingen slapen. Maar nu de laatste 2/3 weken wordt het vanaf zijn kant minder. We praten 'savonds minder. Op bed, wil die gelijk slapen ( ken dat niet van hem ) hij was ook altijd van het knuffelen en vrijen, zelfs als we kwart over 10 naar bed gaan, gelijk slapen. ( terwijl die anders als we beneden zaten nog wel een film hadden gekeken.. :( Omdat ik het gewend ben om nog wel lekker te babbelen, doe ik dat ook gewoon maar ineens vind het dat niet leuk en krijgen we bijna elke keer als we net liggen lichtelijk ruzie. Gisteren had ik pijn bij me liezen en zijkant van mijn buik, ik reageerde geirriteerd tegen mezelf ( pfff moet dit nu ) maar het enige wat hij nog zei; ga je nou weeer chagrijnig doen??' hij hielt zijn mond en heb hem niet weer gehoort tot dat hij eruit ging en naar zijn werk ging.
    Ik voel me daardoor zo verdrietig, en zo schuldig terwijl ik er niks aan kan doen. Want voor mij is er maar 1 verandering en dat is dat we in verwachting zijn. Maar mijn partner ken ik zo niet. Ik heb het hem vertelt en gevraagd en hij zei dat hij zit moe voelt en gewoon nu gelijk wil slapen. Heeft die nooit gedaan, tot de laatste 2 weken.. ik ken hem zo niet, en weet niet wat ik moet. Contact valt uit elkaar.. maar ik wil ook niet dat het fout gaat.

Ik wil gewoon dat we onszelf kunnen zijn,
    Wie kent dit? Of heeft tips, en weet misschien wat het is?

Xx

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja meid

de ene vent vind een zwangerschap geweldig de ander vind het niets.
    de een vind een zwangere vrouw heel mooi en aantrekkelijk de ander walgt ervan.

je ziet er anders uit je buik is dik etc het kan maar zo zijn dat hij het niet leuk vind de veranderingen en dan gaat het niet om jullie kindje maar om de veranderingen bij jou in jou gedrag en uiterlijk.
    sommige mannen kunnen er heel slecht tegen.

ik zou zeggen praat met hem wat er mis is.

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Och meid, wat naar. Jammer genoeg zit ik hier ook met zo'n man. Het liefst van al zit hij zo weinig mogelijk bij mij en vrijen is er gewoon de laatste twee weken niet meer van gekomen. Dat terwilj we vroeger enorm veel samen deden en bijna om de dag vrijden... Jammer maar ik heb er al veel over gepraat met hem, al boos gemaakt, geweend, ... Niets helpt jammer genoeg. Net zoals wij soms over onze toeren zijn is hij dat blijkbaar ook..

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Misschien vind hij de veranderingen allemaal moeilijk en kan hij zich daar niet over uitlaten. Probeer rustig met hem te praten om er zo achter te komen wat er scheelt of dwars zit. Voor mannen lijkt het me ook wel een verandering als je vrouw zwanger is.

5. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend meid!
    Begrijp heel goed dat je je daar niet prettig bij voelt. Hoe ver ben je in je zwangerschap?
    Mijn vriend en ik hebben namelijk helemaal geen sex meer, ik zelf vind het gewoon geen fijn idee. Hij zou best willen, laatst hebben we het geprobeerd omdat ik er een geintje over maakte, hij was dolgelukkig maar het deed teveel pijn bij mij..
    Misschien is dat het juist, dat hij bezorgd is om jou / jullie kindje. Maar dan moet je nog wel lekker met elkaar kunnen praten en knuffelen natuurlijk. Misschien zit hij even niet zo lekker in zijn vel, druk op het werk ofzo, praat erover, dan weet je het! Jullie hebben samen voor een kindje gekozen, hij zal echt wel blij zijn met jullie hoor!!!

6. me83

me83 Niet meer actief

sommige mannen vinden het niks om te vrijen als je zwanger bent.. buik zit soms in de weg en ze zijn bang om schade aan te richten.. sommige mannen krijgen net als zwangere vrouwen last van allerlei kwaaltjes.. daardoor kan het zijn dat hij geirriteerd is ,moodswings,pijntjes ed.. ze zijn ook zeg maar een beetje zwanger.. praat erover.. of geef hem een boek speciaal voor mannen en allerlei info over zw schappen en wat er gebeurt bij de man.. miss begrijpt hij zichzelf ook niet,en is het onwetendheid..

tis miss ook moeilijk omdat je dan toch denkt.. ik moet van alles opgeven voor me kindje. miss neemt hij nu afscheid van ze oude leventje?

het komt vast wel goed..maak je niet drukker dan nodig want dit is voor jou ook niet goed.. succes

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Volgens mijn man vind ie het een beetje eng om seks te hebben met zo'n duidelijk aanwezige buik. Daar zit toch zijn kind in en dat is gevoelsmatig een beetje gek tijdens de seks.

Mijn gedachtenspinsel: misschien is hij in zijn hoofd wel erg bezig met de naderende (ingrijpende) verandering die er aankomt. Piekeren, malen?

Gewoon nog een keer praten tijdens een koppie thee/koffie en goed doorvragen.

Deel Deze Pagina