'doe is normaal joh' 'dat arme beestje'

Discussion in 'De lounge' started by Gnoha, Jul 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer genoeg zou ik zoiets nooit durven :p
    Vond dit al heel erg 'brutaal' voor mijn doen :D

2. rums

rums Niet meer actief

Ja, hoor deden wij ook met onze hond. Vind een hond alleen maar leuk. En de hond zou echt niet denken gooi die verrekte stok nou eens.
    En beetje jammer van die vrouw dat ze al commentaar geeft op zoiets! Dan wil ik niet weten waar ze allemaal nog meer commentaar op geeft.

3. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhw dat is wel erg als zoiets iemand zegt, vaak zijn het ook echt de mensen die er geen verstand van hebben ;)
    Toch zie ik een hondje liever iets dikker dan helemaal uitgemergeld (hier zie ik veel echt te dunne honden of waar de poep uitloopt door het slechte voeren) Succes met je hormonen! ;)
    Deze vrouw zag er zo standaard ook uit die elke dag het zelfde rondje loopt (heb dat tenminste vaker al gezien) en die hond heeft 1 meter lijn en mag niks doen. Wat rijkere mensen met 2 kinderen (loopt ze tenminste vaker mee) en een golden retriever omdat het erbij hoort ofzo:(

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

#24 raspberry, Jul 9, 2013
    Last edited by a moderator: Jul 9, 2013
    Ik doe dat met kinderen altijd, dat nep-gooien. Dan ben ik zeker helemaal slecht.... :D ;)

Niks van aantrekken dus, dat mens is over-sentimenteel en projecteert mogelijk gewoon eigen frustraties van vroeger, (haar moeder was misschien net als ik :D) op honden. Moet je helemaal niet doen, honden zijn geen mensen ;)

Edit: dat nep-gooien is wel met de bal, niet met de kinderen he? ;) Zooo slecht ben ik toch echt niet :D ;)

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Onze hond vind dat ook hartstikke leuk! Die vrouw moest gewoon wat te zeuren hebben. Ik ben hier ook al eens iemand tegen gekomen die zei dat we normaal moesten doen tegen de hond. Wat wij deden was eigenlijk niks. Zij had buiten iets gepakt wat niet mocht, dus wij commandeerden haar "los". Helaas liet ze niet gelijk los :p maar wij zetten gewoon geen stap verder voordat zij het los laat op commando. Nou dat kon toch echt niet :/ (zij was het commando los aan het leren, jonge hond die veel discipline nodig heeft anders gaat ze met je op de loop)

Kortom, er zijn altijd mensen die wat te zeiken willen hebben. Niks van aantrekken. :)

6. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dat gooien met kinderen zie ik ook iedereen doen! :D
    En krijsen wat ze doen! (omdat ze het zo geweldig natuurlijk vinden :D) Mijn oppaskindjes gaan altijd in de rij staan voor het gooien ja helemaal mee eens super slecht!:)

7. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    1,057
    7
    38
    Lekker laten l*llen dat mens.
    Ik doe het ook met onze Golden Retriever [ Nee ik was het niet :p ]

Heerlijk hoe hij dan als "hert" in de rondte springt om tot de ontdekking te komen dat ik hem nog gewoon vast heb.

Doe het ook met zijn favo speeltje in de tuin.
    Dan zit ik op de drempel en doe ik net of ik het weggooi maar dan verstop ik het onder mijn benen of achter mijn rug.
    En hij maar zoeken , Hahahaha.

8. Leanna

Leanna Actief lid

Apr 12, 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was trouwens ook eens helemaal over de zeik omdat 2 kinderen hadden gezegd dat m'n hond te dun was. Hij is juist perfect op gewicht (ribben kunnen voelen, maar niet zien...we voeren vers vlees op het oog) en krijgt altijd complimenten. En dan ineens ga je twijfelen door 2 van die blagen :D.

9. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohja zulke zeikerds zijn er ook nog, verschrikkelijk als mensen om dat soort dingen gaan zeuren!;)

10. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geweldig! zie het al helemaal voor me :D
    Mijn hondje is klein (shih-tzu) dus noem ik altijd konijntje! :D
    De labrador(s) die ik soms heb zijn ook net hertjes!:)

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113

Je hebt bij de dierenwinkel speciale "zachte stokken" ervoor ;)

12. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog nooit gezien wat grappig! ga zeker is kijken al vind mijn hondje buiten gewone echte stokken het leukste :p
    (leuker dan andere speeltjes of balletjes)

13. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    1,057
    7
    38
    Hahaha!
    Leuk is dat heh.
    Kan er ook echt keihard om lachen :D
    En dan dat beduusde hoofd als ik het de lucht inhoud.
    Maar er ook keer op keer weer intrappen , al doe ik het 10 keer achter elkaar.

Shih-Tzu ook leuke hondjes!
    Gewoon lekker blijven spelen hoor.
    Zou zij ook eens moeten proberen met haar hond haha!

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Lekker doorspelen!

Wij doen dit ook heel vaak bij de sloot. Soms is ze zo fanatiek dat ze al in de sloot ligt voordat ik de stok kan gooien. Die gaat dan ook de andere kant op zodat ze de afstand 2x moet zwemmen. :D

15. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja moet er ook altijd om lachen, geweldig om die koppies te zien! :D
    Mijn shih-tzu is trouwens anders dan andere shih-tzu's (uit de buurt dan) ze vind ballen geweldig brengt stokken en ballen terug (meestal) speelt zoals een kleine grote hond met soms 10 andere honden! :D (die ze kent jammer genoeg 1x aangevallen en is daardoor bang voor vreemde honden :()
    Ik vind golden retrievers ook echt heel erg leuk hoor, geweldige honden! Als ik op mezelf ga wil ik ooit of een golden retriever of een labrador zou hier zeker niks te kort komen dus! ;)

16. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk!! :D
    Een water hond(je) dus :D

17. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

niks mis mee. Wij deden dat ook met onze hond!!

18. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    1,057
    7
    38
    Zo , Nog even een keertje reageren.....

" Dat arme beestje" zei ze tegen jou.
    Moet ze even hierheen komen hihi.
    Is hij zielig of is hij super zielig :cool:

Attached Files:

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Doe ik ook hoor! Is toch juist extra leuk? Misschien had het mens dr dag niet? Niks van aantrekken hoor!

20. Gnoha

Gnoha Actief lid

Jul 17, 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh! super schattig :)
    Wat een lieverd en nee zeker niet zielig!

Ook even 2 afbeeldingen van mijn schatje :D
    Inmiddels is haar haar eraf (wat inmiddels alweer flink groeit!)

Share This Page