Als ik enigszins de kans krijg ga ik graag even liggen maar mn dochter slaapt niet meer elke dag en mag absoluut niet langer als een uur slapen ( Want dan is 't 's avonds tegen 23u dat ze pas moe is! ) dus meestal lukt dit alleen op zondag als mn man thuis is. Ik slaap 's nachts erg slecht, vaak pas vanaf 3u 's nachts dus zou de rust goed kunnen gebruiken.
Als mijn zoontje smiddags naar bed gaat probeer ik ook altijd te gaan slapen. Merk echt dat ik het nodig heb want ben dan zooo moe. Vaak is het zo'n uurtje want dan wordt ik alweer wakker.
Soms wel, soms niet. Als mijn zoon 's middags naar bed gaat (da's niet iedere dag) dan ga ik vaak ook op de bank liggen. Vooral de dag nadat ik heb gewerkt, dan ben ik echt moe! Bij de zwangerschap van mijn zoon, de eerste dus, ging ik lekker liggen wanneer ik zin had, da's wel makkelijk als je nog geen kinderen hebt en verder ook geen afspraken natuurlijk (anders wordt het de wekker zetten )
Nou ikke wel ieder geval kom anders bijna de dag niet door moet er s'nachts ook 5 à 6 keer uit dus dutje s'middags heerlijk
sinds kort slaap ik s'middags wel even als dochter in bed ligt, als ik mijn kussen voel ben ik al weg s'nachts ben ik veel wakker, natuurlijk steeds om te plassen.
Jeetje wat een hoop dutjes! Ikke niet hoor! Ben ook totaal niet moe dus heb makkelijk lullen vrees ik....
in de begin van me zwangerschap wel vaak. ik was toen ook erg veel moe. nu voel ik me goed en heb het niet nodig. mischien tegen het einde weer wel
Middagdutjes; ik zou wel willen maar heb een 4 jarige kleuter hier rondlopen die nu 6 wkn vakantie heeft en net v het kdv af is en nog geen bso heeft. Merk wel dat mijn energiepeil weer aan t dalen is. Soms dut ik 's middags 10 min in op de bank wanneer dochterlief even een filmpje kijkt. Doe de deuren dan gewoon op slot
Eerste zwangerschap wel. Zou nu ook wel willen, maar onze dochter van 3,5 slaapt niet meer tussen de middag. Het kan nu dus in het weekend als mijn man thuis is af en toe een keer.
Helaas slaapt mijn zoontje niet elke middag, maar zodra hij op bed ligt ga ik ook even slapen. Heb af en toe het gevoel dat ik de halve nacht op de wc doorbreng dus die middagdutjes kan ik goed gebruiken.
Simone slaapt nog elke middag dus als ik dan thuis ben slaap ik mee. Ik ga er zo weer in want ze ligt al maar ik had honger dus ik heb eerst even wat gegeten. Dat deed ik ook al voor ik zwanger was hoor, ik ben gewoon een slaapkop haha! Bovendien ben ik een avondmens dus dan blijf ik dan wat langer op. Als ik werk slaap ik niet 's middags (d'oh) dus ik kan best zonder, maar het is zoooo lekker!!