Ik doe alleen mee als ik het cadeau evt kan gebruiken, zoals pas met het traphekje heb ik ook niet meegedaan.
Alleen als ik zelf de prijs leuk vind om te gebruiken, of mocht het iets zijn waar ik bijv een vriendin blij mee kan maken. Maar heb me niet overal bij ingeschreven.
alleen als ik het nuttig vind en als ik het kan gebruiken... anders vind ik dat iemand anders die het wel kan gebruiken het meer verdient
Doe alleen mee als het een prijs is waar ik wat aan heb of wanneer 'ie gewoon leuk is (dingen met naam ofzo....). De andere cadeaus mogen door een ander gewonnen worden...
ik geloof dat ik nog maar 1 keer heb meegedaan en dat was voor en prijs die ik echt leuk vond, ik ga niet meedoen als ik toch niks aan de prijs heb, dan gun ik het een ander net zo lief!
Volgens mij heb ik er 1 of 2 overgeslagen. Maar blijf toch wel meedoen, ongeacht de prijs. Mede omdat mn stiefdochter en mn zusje beide zwanger zijn. Mocht ik iets winnen wat voor ons niet meer nodig is, dan kunnen zij het altijd nog cadeau krijgen.
Ook ik doe alleen mee als ik de prijs kan gebruiken. Zal je net zien, win ik eindelijk eens wat en dan heb ik er niets aan
Nu doe ik al heel lang niet mee puur omdat ik al een prijs gewonnen heb die ik graag wilde hebben, draagdoek voor in de douche/water. Omdat ik dus al 1x gewonnen heb gun ik het nu anderen op het forum over paar maandjes ga ik wel weer eens mee doen maar alleen op de dingen (al vanaf het begin) waar ik ook iets aan heb.
ik doe ook niet elke keer mee. volgens mij nog maar 3 keer mee gedaan. zoals nu het stoeltje vind ik echt onwijs handig. Logan wilt niet meer in de kinderstoel maar wel op een grote mensen stoel. dus hebben we een zitje van de auto er op gezet. maar deze kan niet vast dus heel onveilig. maar bij dingen die ik niet kan gebruiken of niet echt leuk vind doe ik niet mee. dan gun je het een ander veel meer. ad:ik bewaar wel veel site in favorite want er komen wel handige dingen voorbij voor in de toekomst