goeie vraag.....Maar aangezien dat eigenlijk onnatuurlijk is en ze van de meest natuurlijke situatie willen uitgaan, lijkt het mij toch dat het dan een maandelijkse uitgave moet blijven. Of heb jij nog een ander optie?
Ik kwam deze mannelijke variant net tegen, kan je die bank met rode vlekken toch weer wit krijgen. https://www.hoemannendenken.nl/2018/04/30/erik-gebruikt-geen-tissues-of-condoom-ik-giet-het-zaad-ook-bij-de-planten/
Ze zaten naast elkaar hand in hand op menorca... Prachtig moment.... Ene zaadlozend de ander free bleeding.. ... Beiden 2 dagen vrij... Ze hebben elkaar gevonden haha
Ik zat dit artikel weer met volle verbazing te lezen en ook met een weeïg gevoel in mijn maag. Freebleeding is helemaal niet gezond. Je kan er ziektes van oplopen etc. Gewoon best gevaarlijk als je in aanmerking komt met HIV of andere bacteriën/ virussen. Daarnaast is het super onhygiënisch. Voor diegene die aan het freebleeden zijn, zijn niet welkom op mijn bank. Want wie mag het opruimen? Als je het auberhaubt uit je bankstel kan krijgen. En Ik moet er niet aandenken om continue mijn benen te moeten wassen of mij om te kleden. Laat staan de geur. Nee ik geef mijn plantjes gewoon water zoals het hoort. Het zijn geen vampierplanten. En als ik rode wangetjes wil hebben, dan gebruik ik wel blushpoeder! Niet mijn maandelijkse bloedgoedje. Blehhh!
Daar is zijn baas vast ook niet blij mee. Als hij ook telkens 2 dagen thuis blijft. Denk dat hij helemaal niet meer aan het werk komt
Nou.... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat mama Verstappen aan 'free-pooping' doet en vader Verstappen aan 'free-peeing', neefje Max is nog zoekende...
Hell No! Echt niet dat ik aan zoiets mee zou doen. Ik denk dat als ik dit aan mijn man zou voorstellen dat hij dan zegt dat ik mooi die week boven de garage mag gaan doorbrengen.
Ik had laatst onbedoeld een gevalletje ‘free bleeding’. Was naar de wc geweest. Maandverbandje netjes in het prullenbakje gedaan. Na toiletbezoek weer aan het werk gegaan. Tot ik op een gegeven moment dacht: het voelt toch anders dan anders...niet fijn... Misschien raad je het al: ik was vergeten een nieuw maandverband in te doen! Wat voelde ik me blond! Alles rood. En niet een beetje...
hmmm, het in contact ademen met mijn baarmoeder lijkt me wel wat eigenlijk....Géén idee waar die is, zou die nog op te sporen zijn???? Ter info: ik heb een baarmoederverwijdering gehad. Dus ik wil eigenlijk best weer in contact komen met mijn missende onderdeel......