Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen. Die is echt niet goed bij dr hoofd. Dat je om welke reden dan ook geen tampons of maandverband wilt gebruiken maar iets anders dat snap ik nog allemaal wel, maar dit.....Dit is gewoon ronduit goor en ranzig en bovendien breng je mogelijk andere mensen in gevaar als je met dat bloed in aanraking komen. Ik mag toch echt hopen dat zulke gevallen van free bleeding in geen supermarkt, restaurants, bioscoop extra ect binnen mogen komen, weigeren die hap gadverdamme
@fafa ik vind menstrueren ook niet vies (je bent dus niet de enige), maar wel vervelend. En ik gebruik keurig tampons om het bloed op te vangen. Ik bleed alleen free boven de wc of in de douche .
Boven onze garage zit een extra slaapkamer met toilet en wastafel. tijdens onze huis renovatie hebben wij daar maanden geslapen. Het is een beetje een grapje geworden dat als 1 van ons stout/sjachie is dat die dan daar moet gaan slapen, omdat het er vaak wat koud is omdat de kachel niet standaard aan staat, kan diegene dus mooi even "afkoelen" Het word nu als logeerkamer gebruikt door alle familie en vrienden.
https://nos.nl/artikel/2230543-rood-zadel-of-blauwe-voorband-fiets-met-abonnement-verovert-straatbeeld.html Zo'n rood zadel is natuurlijk ook ideaal voor freebleeders. Niemand huurt meer een fiets met een rood zadel.