doe jij aan Valentijnsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mataraa, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Een kaartje een kus kleine vroeg op bed en lekker samen hapjes op de bank. Niet heel anders dan andere vrijdagen.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nee niks.. ik laat hem.andere dagen van het jaar ook wel weten dat ik van hem hou hem waardeer etc.. valentijn is voor geheime liefdes, dat is die van ons al lang niet meer..

3. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Wij doen altijd wat leuks met elkaar op valentijnsdag maar dat komt meer omdat dit de dag is dat we een relatie kregen! Nu alweer 5 jaar geleden! :)

4. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    we doen wel aan valentijnsdag maar niet heel extravagant ofzo.. gewoon een klein cadeautje en/of samen uit eten of naar de film. zoiets :) ik vind valentijnsdag niet veel bijzonderder dan iedere andere dag maar ik grijp elk excuus aan om iets leuks te doen :D

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nee, wij doen helemaal niets met Valentijn.

6. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Jaaaaaa !!! I♥ Valentine!!

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.263
    16.646
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ehhh nee daar doen we niet aan.
    Aan het begin van onze verkeringstijd kreeg ik wel een bloemetje en iets leuks maar ik vind het nu allemaal niet meer nodig.
    We weten toch wel wat we aan elkaar hebben.

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nope, vind het grote onzin

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij doen normaal iets kleins. maar dit jaar heb ik vl concert van ladies of soul met kerst gegeven en het valt op valentijnsdag :)
    daarom en ook omdat het in adam is en wij in weert wonen heb ik overnachting in fletcher hotel geboekt in de ronde toren naast de a2. dusja dit jaar wel wat extras gedaan maar normaal maar kleinigheidje of uit eten samen ofzo.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Boracay, Filipijnen! :)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik doe elk jaar aan Valentijn! :D

Hij alleen niet helaas haha

Dit jaar ga ik maar een keer Valentijn met mezelf vieren.. Ga ik een mooi cadeau voor mezelf kopen :D

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Kwam deze tegen op Facebook... Moest zo lachen want het is zo herkenbaar haha

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, wij geven elkaar liever op een andere dag onverwachts een leuk cadeautje of zoiets.

Wij hebben Valentijnsdag niet perse nodig om elkaar te laten weten dat we van elkaar houden.

Anders krijg ik zo'n idee van: o, het is weer Valentijnsdag. We moeten elkaar weer iets geven....
    En dan vind ik het niet leuk meer.

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb nou nooit het gevoel dat ik iets móet geven op Valentijnsdag, dat het commerciële onzin is en ik schijnbaar op andere dagen van het jaar niks liefs doe... ;) :)

In elk geval, ik wil er wel aan doen dit jaar, ik heb alleen nog geen idee. Ik vind het lastig om iets te verzinnen voor hem, het hele jaar door trouwens ;)

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben jarig in februari, onze dag is in februari, alleen al om die reden laten we Valentijn schieten.
    Daarnaast heb ik er nooit iets mee gehad. Lief ook niet geloof ik.

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Nee ik doe er niet aan mee.

Je moet elke dag iets leuks en liefs voor elkaar doen, en niet speciaal op 1 dag.

17. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Cadeautjes geven wij ook niet, al heeft hij nu laten vallen dat er dit jaar wel een cadeautje komt :D Leuk leuk!:p

Wel kook ik dan uitgebreider, 3gangen menu, en drinken we een glaasje (wij drinken anders zo goed als nooit).

En vorig jaar heeft mijn vriend op valentijn met een net geopereerde schouder voor een dochtertje gezorgd :p

18. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Helemaal niets, een knal voor z'n harses misschien...
    Even lekker boos deze week hahaha

Normaal altijd een kaartje of iets kleins.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee ik vind het dikke onzin

20. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

You go girl!!!! :)

Wij doen er niet aan. We vinden het te commercieel. We houden het hele jaar door van elkaar. En dus niet alleen op Valentijnsdag.
    Het idee is leuk maar wij doen er niets aan.

Deel Deze Pagina