Doe jij aan vrijwillerswerk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Uilenmama, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb 13 jaar lang een speelweek voor kinderen begeleid in de zomer. Komende zomer wordt de eerste keer niet meedoen (de hele week aanwezig zijn vind ik nu te veel met de kleine), maar we zorgen dat we in de buurt op een camping staan om toch wat te kunnen helpen als nodig. Ik ben ook al vaker vrijwilliger voor het Rode Kruis geweest (Serious Request) en ben van plan dat in de toekomst weer te gaan doen. Daarnaast nog wat kleine dingen hier en daar, ik spring graag in op initiatieven. En ik zie dat bloeddonorschap ook genoemd wordt. Zodra de kleine man zes maanden is mag ik weer.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Yes. Ik ben secretaris bij de huurdersvereniging.

Tot 5 maand terug was ik ook vrijwilliger bij Freya.

En ga helpen bij het organiseren van het mamacafe hier in de buurt.

3. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik ben vorig jaar begonnen met 1 keer in de week bij een mevrouw op bezoek te gaan in een verpleeghuis.
    Dit werd al snel 2 keer in de week, en ondertussen help ik nu ook mee op de afdeling met ontbijt maken en de koffie ronde rond 10 uur.

Helaas is de mevrouw met wie het begonnen is overleden in januari, nu ben ik net aan een andere mevrouw gekoppeld, dat contact moeten we nog een beetje opbouwen.

Ik vind het heel dankbaar werk, helemaal als je merkt dat mensen het fijn vinden als je langs komt voor een
    Praatje.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik loop soms collecte, verder organiseer en doe ik veel voor een lokale club die op vrijwilligers draait. Dat is gemiddeld wekelijks een paar uur werk, maar ik vind het over het algemeen wel leuk om te doen.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zit in de oudercommissie van de psz, draai bardiensten bij de sportclub, zit in een activiteitencommissie en draai diensten bij de Speelotheek. Als mijn oudste naar de basisschool gaat, wil ik daar ook wat gaan oppakken.

6. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik ben buddy van een oudere dame hier in het dorp ( elke maandagochtend), leidt een jeugdgroep in de kerk, zit in het bestuur van een koor en loop een aantal collectes per jaar.
    en dan natuurlijk nog allerlei activiteiten op de basisschool van de jongste 2 (12 keer per schooljaar overblijfmoeder, helpen bij activiteiten, enz).

Deel Deze Pagina