Laat jij de 3 bovengenoemde apparaten wel eens aanstaan als je uit huis bent? Droger zorg ik dat ik altijd thuis ben , maar die andere twee dan ga ik rustig een blokje om of even boodschappen doen. Is dat eigenlijk wel logisch? Zijn die niet net zo brandgevoelig als de droger?
Ik probeer het nooit te doen. Maar soms komt het wel eens voor, en dat is bij alle apparaten eigenlijk
Nee. Ben bang voor brand en ik weet dat vooral de droger een gevaar kan zijn. Hier gaat het uit als we weggaan. Laat de droger/tv whatever ook niet aanstaan als wij slapen.
Wasmachine en vaatwasser wel, droger niet. 'S nachts ook niet, want dat maakt teveel herrie ( zit vlakbij onze slaapkamer ). Hebben een brandblussysteem in ons washok hangen trouwens, want ook als je thuis bent kan het makkelijk in de fik vliegen zonder dat je het door hebt.
Wasmachine aangeklikt maar ook de vaatwasser laat in aan. De droger doe ik niet tenzij ik even naar school heen en weer loop en er met 5 min. Weer ben.
Vaatwasser draait 's avonds en dan gaan we niet meer weg. Wasmachine en droger staan in de kelder (appartementencomplex), dus daar blijf ik echt niet de hele tijd bij in de buurt.. Dus bij die twee ga ik dan rustig ergens heen.
Ik doe dat alleen met de vaatwasser en wasmachine.. volgens mij is de droger iets gevaarlijker.. ik denk dat het niet veel kwaad kan, maar toch durf ik het niet
ik laat gerust alles aan staan. vaatwasser, droger en wwasmachine. mn cv ketel staat ook altijd aan enne ik ben soms zelfs te lui om de tv en de radio uit te doen
Ik heb alleen een wasmachine. Ik doe hem meestal alleen aan als ik thuis ben. Dit is meer omdat als de was er te lang in blijft zitten het echt muf gaat ruiken.
Ja hoor, zeker de wasmachine zet ik vaak 's ochtends vroeg aan en dan ga ik verder gewoon mijn gang. Vaatwasser draait meestal 's avonds en dan zijn we eigenlijk altijd thuis maar als het zo uitkomt zou ik gerust weggaan terwijl ie aanstaat. Droger hebben we niet.
Ja hoor, dat doe ik gerust. Alles aan en ook tegelijk. Maar meestal gaat hier alles pas na 23.00 aan, is goedkoper.