Doe jij dit wel eens? Wasmachine/droger/vaatwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Aan als je weg bent?

1. Droger

2. Wasmachine

3. Vaatwasser

4. Nooit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ik heb alleen een wasmachine maar die stel ik in zodat hij klaar is als ik uit mn werk kom.. ik heb echt geen zin om hem pas aan te doen als ik vrij ben en dan s avonds nog de was op te gaan hangen.

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het valt me op dat veel mensen de wasmachine aan laten bij afwezigheid.

Hier een wasmachine van 6 jaar doorgesmolten en gelukkig ging het brandalarm af, anders was ons huis er niet meer geweest. Dit gebeurde overdag waardoor ik er snel bij was.

Dus mensen kijk uit, ook een wasmachine kan hartstikke gevaarlijk zijn! (ik maakte me er nooit zo'n zorgen om namelijk)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eigenlij k alleen wasmachine.

We hebben geen droger. De vaatwasser gaat aan na het avondeten. En dan is er altijd iemand thuis...

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ging om 12 uur de kinderen van school halen, en toen stonden ze alle drie aan. :D Van de droger weet ik dat dat misschien niet zo'n goed idee is, van de wasmachine en de vaatwasser weet ik het eigenlijk niet.

Aan de andere kant zet ik de droger nooit, maar dan ook nooit aan als we liggen te slapen! Ik moet er niet aan denken dat er hierdoor brand uit breekt als ik boven in bed lig. Het enige wat wel eens aanstaat als ik nog in bed lig is de wasmachine, dan zet ik hem op de timer zodat hij klaar is als ik opsta.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ohjeej, ik kom echt van planeet x ofzo.
    Een wasmachine met timer? Hoe luxe... :D

6. Humava

Humava Niet meer actief

De vaatwasser en wasmachine draaien we meestal 's nachts ( we hebben een dubbele meter). De droger alleen overdag als we thuis zijn.

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    vaatwasser en wasmachine als we weg zijn. soms de droger ook. maar die draait ook snachts wel

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Nee ik heb ze alle drie uitstaan als ik er niet ben. Ik heb een keer een overstroming gehad van m'n wasmachine maat een slang los was geschoten. Er komt je dan erg veel water tegemoet als je thuiskomt en ik had behoorlijke schade en de buren ook. De vaatwasser heeft ook een keer een overstroming gegeven dus die staat ook alleen maar aan als ik thuis ben. Droger gaat helemaal niet aan als ik er niet ben, want ik heb het resultaat bij m'n tante gezien waar een droger de brand was ingegaan. Resultaat hele bovenverdieping afgebrand. En alle apparaten waren vrij nieuw tot een jaar oud. Vandaar dat ze alleen aan staan als ik thuis ben.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee alles niet

Mijn moeder is brandweervrouw geweest en heeft heel vaak brandmeldingen gehad die te maken hadden met aparaten die aan stonden terwijl ze weg waren. Ik was en droog altijd op tijden dat ik thuis ben. Meestal vanaf 16.00 tot 22.00

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

De wasmachine zet ik rustig aan maar de droger niet.. Gevoelsmatig voelt dat niet fijn..

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Wasmachine wel een enkele keer.
    Droger niet meer, hebben ooit een kleine brand daarmee gehad.
    De vaatwasser zet ik pas aan als we slapen, de rookmelder hangt er praktisch naast dus mocht het fout gaan dan worden we wel wakker gepiept.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja alles....

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja laatst voor het eerst de wasmachine! Toen ik er achter kwam dat er een timer op zat heb ik er gebruik van gemaakt :p. Maar verder staat hij gewoon aan als we thuis zijn meestal in het weekend.

Droger en vaatwasser hebben we niet, maar die zou ik wel makkelijker aan laten staan aangezien dat niet gaat stinken als je het er niet op tijd uit haalt :p.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wasmachine wel, droger niet. Vaatwasser heb ik nog niet zo lang maar die draait alleen s'avonds.

15. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Wasmachine en vaatwasser wel, droger niet. Las gisteren van iemand op FB dat de droger in de fik was gevlogen, gelukkig was ze thuis :$

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    De droger is gevaarlijk door het pluis dat erin zit dat kan in brand vliegen. Was machine laat ik wel aan en vaatwasser heb ik niet.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook alles.

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb geen droger. Vind het energievreters.

wasmachine zet ik gerust aan wanneer ik op het punt sta om te gaan. Ook in de nacht draait ie.

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Jammer kan er maar op 1 stemmen maar ik heb ze alle 3 wel eens aanstaan als ik weg ben.... Droger vergeet ik altijd omdat hij op zolder staat.

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Alle drie staan hier aan als ik weg ben.
    Ben ik ook niet helemaal blij mee. Maar ik werk, heb kinderen met hobbies en sport en ik zou niet weten hoe ik het voor elkaar moet krijgen het anders te doen. Dan krijg ik volgens mij 1 wasje per week gedaan en ligt de rest nat in de trommel te schimmelen.
    Zoon heeft nog veel ongelukjes, en man leeft een bouwvakkersbestaan met veel natte kleding, dus wasmachine draait overuren en alsnog te weinig.

Maar dit zal ongetwijfeld aan mij liggen. Ik kan me sowieso verbazen over de huishoudelijke organisatie bij een ander :D.

Deel Deze Pagina