Wasmachine wel maar zit wel beveiliging op. Vaatwasser heb ik niet. Droger durf ik niet al zit daar ook beveiliging op dat hij uit springt bij oververhitting
Inderdaad alleen de droger niet. De rest laat ik gewoon aan staan als ik weg ben. Ik ben ook bang voor brandgevaar. Mede omdat bij de BHV ook verteld is dat een droger een van de grote veroorzakers is van brand in huis. Als we gaan slapen zet ik hem ook uit.
Wasmachine en vaatwasser ja, droger nee...kans is misschien klein maar bij de buren was het een keer fout gegaan en neem het risico niet.
Wasmachine en vaatwasser wel ja. Ik heb echt geen zin/tijd o daar elke keer twee uur voor thuis te gaan zitten. Droger niet, die gebruik ik sowieso nauwelijks.
Ik heb regelmatig de wasmachine en droger aan staan als we er niet zijn, ook als we slapen! Nooit echt over nagedacht eigenlijk..
Nee, nooit. Behoud graag mijn huis. Collega heeft recent brand gehad in de wasmachine en was erbij en daarbij al veel schade ontstaan.
Hier staat geen van deze apparaten aan als ik de deur uit ben. In mijn vorige appartement had ik de wasmachine (met timer) vroeg in de ochtend laten draaien en werd ik wakker van de rookmelder. Mijn minihuisje stond vol met rook en de geur van verbrand plastic heb ik nog lang geroken. Sindsdien ben ik bang dat er brand uitbreekt door elektrische apparaten.
Alles is uit als ik er niet ben. De wasmachine of vaatwasser draait wel eens als ik de kinderen uit school haal maar dan ben ik zo terug.
Vaatwasser en wasmachine wel, als ik niet te lang weg ben. Droger durf ik echt niet, en nu maar goed ook. Hij is inmiddels stuk, maar vlak daarvoor kwam een brandlucht uit dat ding als hij aanstond. Nooit meer aangedaan. Heb een keer de stekker in het contact gehad, (waarom weet ik even niet meer) zónder hem aan te hebben. Ook toen rook ik ineens een brandlucht..had geen besef dat het daarvandaan kwam en het werd steeds erger. Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik niet op zolder was, maar inderdaad niet thuis, slapen, beneden oid. Brr..
De droger zet ik niet aan als ik niet thuis ben. Wasmachine en vaatwasser wel. Maar ik maak wel braaf elk kwartaal het filter schoon.