lekkerste recept gezocht voor een chocoladetaart. Ik heb nog nooit eerder een chocoladetaart gemaakt, maar mijn vriendin en haar kinderen een beloofd Nu ben ik aan het googlen en wat veel keuze... hebben jullie voor mij een eenvoudig recept voor een overheerlijke taart?
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R900664/mississippi-mud-pie lijkt mij iig vrij simpel. ik kan het recept niet meer vinden van die ik wel eens gemaakt heb maar dat was een taart van een amerikaans brownierecept. daar ging nog heeeeel veel chocola overheen. zoooo lekker!!
oeh.. van het weekend deze gemaakt; Recept: Kitkat & M&M Chocoladetaart – BeautyCloud.nl ik had er 4 zakjes nescafe in zitten - maar als je er eentje in doet voor net wat mokka smaak, maar niet te veel voor de kinderen. Hij is echt heerlijk! De M&Ms die we teveel hadden ook overigens...
En bedankt, door deze foto zit ik nu dus op dit tijdstip met ontzettende trek in chocolade taart... 😣
De Las Vegas appeltaart van Rudolph (24kitchen) Niet geheel chocolade maar wel enorm lekker! Appeltaart met marsen en snickers o.a. erdoorheen.
OMG!ik ga denk ik veel chocolade taarten uitproberen aankomende periode! Nooit gedacht dat er zo veel variatie in was.
Hij is erg lekker.....zelfs zonder drank....Maar machtig! Kleine puntjes uitdelen dus.... (Maar dan doe je wel lekker lang met de taart)