Doe jij een middagdutje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Billy60, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij een middagdutje?

1. Ja, iedere middag probeer ik te slapen.

2. Nee, dit doe ik zeker niet standaard, enkel in bijzondere situaties.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    echt heel zelde of mijn b12 is niet op peil dan val ik zo in slaap soms
    dat is echt heel vervelend

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Heel soms als ik slecht geslapen heb door de kinderen in de nacht. Dan slaap ik een uurtje als de kinderen ook in de middag op bed liggen. Maar dit komt ongeveer 1x in de 3 weken voor want ik heb altijd wel andere dingen te doen die ik belangrijker vind.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ach zijn we samen raar, ik zit er niet mee:D

4. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee , ik heb daar geen tijd voor.

5. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Ik doe het regelmatig ondanks dat ik parttimer ben.. Meestal is het dan max 40 min rusten, dit is niet altijd slapen. Soms lig ik wakker maar probeer dan ook tot rust te komen..

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik zou niet weten wanneer ik zou moeten slapen. Op mijn werk? Thuis met vier kinderen om mij heen? Het klinkt wel lekker :D.

7. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Alleen als ik een rot nacht heb gehad en mijn man thuis is. Laatst was mijn jongste dochter alleen maar aan het spoken 's nachts. Ze werd dan om 1 uur wakker en ging niet meer slapen tot 6 uur 's ochtends. Dan heb ik 's middag wel een dutje nodig anders trek ik het niet. Maar als ik gewoon een goede nacht heb gehad hoef ik niet te slapen.

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    I wish ;).. helaas is mijn peuter over energiek haha. En om nou op het werk een dutje te doen ;)

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee ik doe niet aan middag dutjes. Ik doe ook niet aan uitslapen trouwens, doordeweeks om 7 uur wakker en in het weekend 8 uur slapen. Vind het zo ontzettend zonde van je dag om te slapen.

Het is een ander verhaal als je ziek bent maar dan nog zal ik niet zo snel gaan slapen. Moeders kunnen toch sowieso nooit ziek zijn ;)

Maar ik moet eerlijk bekennen, sinds een jaar heb ik hart problemen en door de medicijnen die ik daarvoor slik en het geprobeer met verschillende medicijnen ben ik wel extreem moe, zou dus best een tukkie kunnen doen maar wil mij daar niet aan toegeven dus doe het niet. Maar dan lig ik dus wel om 22.00u echt nock out. ;)

10. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Slaap bijna elke dag een uurtje in de middag. Ben elke dag om half 5 op en als ik het niet doe dan stort ik om een uur of 6 's avonds volledig in. Ben dan zo moe dat ik niet eens meer in staat ben om te eten.

Krijg wel eens de opmerking dat ik mij niet zo moet aanstellen. Ik ben jong dus moet de hele dag kunnen doorkomen zonder een dutje. Helaas ben ik chronisch ziek en heb geen keus.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.156
    113
    hoewel ik het nu lichamelijk best zou kunnen doe ik het nog niet, jongste meid wil niet slapen smiddags en àls ze slaapt heb ik dr savonds veel te lang naar mn zin op.

Maar als gezonde (jonge) vrouw standaard smiddags slapen??? Lijkt mij niet nodig als je gewoon normale nachten maakt.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha door dit soort berichten ben ik altijd weer jaloers...

Ik slaap zo'n 5 x per week smiddags een uur. Op woensdag als ik in de ochtend een paar uur lesgegeven heb kan ik smiddags soms echt niet meer op mijn benen staan en moet ik wel.
    Ook toen mijn kinderen rondliepen.. hoewel slapen dan dutten werd..
    Ach ja, kinderen groeien er in mee..

ik ben na ziekte altijd vermoeid gebleven (chronisch vermoeid dus.. hoewel het officieel geen cvs is)

13. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Was het maar zo'n feest dat ik daar tijd voor had, haha. Maar nee, ik kan echt geen 1-2 uur missen op een dag. Helaas.

14. Noorie

Noorie Niet meer actief

Nooit. Soms wil ik wel, maar ik kan het gewoon niet. Ik kom niet inslaap..

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dat is het hem nou juist. Veel vrouwen met kleine kinderen maken geen normale nachten.

16. Vino

Vino Lid

23 jan 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Oh heerlijk zo af en toe een middagdutje. Als peuter zoon een dutje doet doe ik vaak ook even een uurtje mijn ogen dicht. Heerlijk als het kan.

17. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    als ik smiddags ga slapen, slaap ik savonds niet;)

18. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Toen ik zwanger was van de jongste en in de kraamweek wel omdat ik het anders echt niet vol hield wel.
    Maar verder nooit.
    Maakt niet uit hoe moe ik ben, als ik smiddags een dutje doe slaap ik savonds niet..

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou niet weten wanneer ik dat zou moeten doen! Ik werk 4 dagen per week en op mijn werk kan ik niet slapen. :D

Op de andere 3 dagen zijn de kinderen ook thuis en heb ik genoeg te doen...

Heel af en toe heb ik een dag voor mezelf, maar dan nog doe ik geen middagdutje. Zit niet in mijn systeem. Alleen als ik ziek ben of oververmoeid, maar dan nog moet ik alles eromheen plannen... Ik kan niet zomaar even een uurtje gaan liggen.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Normaal absoluut niet. Dan heb ik daar amper tijd voor.

Tijdens de zwangerschap en nu wel omdat ik anders domweg de dag niet door kom 😂

Deel Deze Pagina