Zo stond ik dus ook een keer.. maar dan had ik het aan beide kanten.. En met mn hoogzwangere buik van 39 weken kwam ik er dus ECHT niet in... Er was niets anders dan dat ik moest wachten.. Stond flink te koken inmiddels toen hij aankwam.. Die man vroeg zelfs nog 'heeft u pech? dat u niet in de auto kan/zit'? Dus ik wees op beide ruimtes naast mijn auto en naar mn buik en vroeg 'denkt u dat ik met deze buik door een spleet van 10cm pas aan beide kanten???' Toen stond het schaamrood op zn kaken, kreeg ik een bloemetje en welgemeende excuses. Hij zou voortaan meer ruimte overhouden want hij wist niet hoe breed zijn auto was. Als je het niet weet dan loop je toch voor de zekerheid even een rondje van 'sta ik niet aso nu?'
ik heb ook een suv, maar ik let wel op de auto die naast me staat, hoe achterlijk dat ze ook geparkeerd hebben. Als ik bij mijn auto kom en ze hebben er een deur in geboord word ik ook niet blij dus ik doe het bij een ander ook niet.... ook mijn kinderen leer ik voorzichtig te doen. Hoop dus ook dat ik nooit naast de deurrammers kom te staan
Ik zet m'n deur wel eens tegen een andere auto. Ik ram niet, maar voorzichtig tegenzetten. En al een paar keren dat ik de mc aan de passagierskant moest zetten (inzetten aan chauffeur kant), stukje naar achter rijden om dan de mc achteraan te kunnen vastmaken. Heb dan ook al eens de parking lichtjes geblokkeerd maar kon me op dat moment niet schelen.
Ik let er wel op als andere aso zijn (of mss gewoon niet zo goed kunnen parkeren net als ik ) wil dat niet zeggen dat ik dan ook maar aso ga zijn.
Ligt eraan. Ik heb in mijn zwangerschap wel een keer mijn deur geramt, diegene had gezien dat ik zwanger uit de auto stapte en toch strak ernaast parkeren. Ik was woest daar hou ik dan dus ECHT geen rekening mee. Heb ook wel eens voorzichtig tegen een ander aan gezet maar dan deed ik dr een papiertje ofzo tussen. Kofferbak klimmen werkt niet voor iedereen. Wij lenen regelmatig de bora van mijn moeder, daar zit geen hoedeplank en via de kofferbak kan je de stoelen niet naar voren klappen??
ja ik let er wel op anders heb ik mn eigen auto ook beschadigd he.. zonde! heb ook weleens gehad dat ik ergens parkeerde en terug kwam en voor en achter een auto strak op de mijne stond.. tja daar sta je dan he... kan je er dus niet uit.... dat is wel heel irritant...!
Ik probeer het niet te doen, puur en alleen omdat ik geen deuken/krassen op mijn eigen deur wil. Helaas heeft zo te zien iemand anders vaak genoeg wel zijn deur tegen die van mij aangegooid :x En ik laat dus altijd ruimte over, omdat ik er zelf en mijn dochter anders niet uit krijg! Ik had laatst hier dat 1 van de buren hem per ongeluk te dicht op de mijne geparkeerd had. Onze buren houden altijd rekening met elkaar, dus ik denk dat ze een slechte dag had ofzo. Maar goed, ik had een krappe 10 cm en zo kon ik mijn dochter er niet in krijgen. Dus haar even op de bijrijdersstoel gezet, auto naar voren gereden en toen haar in haar stoeltje gezet. Bij ons zijn het van die parkeervakken naast elkaar en ook verder geen doorlopende weg ernaast ofzo. Dus dan maar op die manier opgelost Maar hier is inderdaad al eens een (verhit) topic over geweest
ik zet mijn deur er wel tegenaan maar ga niet rammen. Laatst had ik hem in een parking staan en al expres wat ruimte overgelaten aan bestuurderskant. Gaat die aso naast mij zn auto over zn eigen vak neerzetten, nou ik kon er dus echt niet in (mijn bijrijderskant stond bij een muurtje) moest ik dus iemand vragen mijn auto eruit te rijden... Sindsdien heb ik een bordje in mijn auto (zelfgemaakt) met daarop: Let op! Zwangere bestuurder! Het is me nog niet weer overkomen
trouwens voor mensen met smalle parkeervakken in de straat, kunnen jullie niet afspreken dat iedereen schuin parkeert, heb je dat probleem ook niet meer
Gebeurt hier echt vaak en ik heb ook een kleine auto en het stoeltje achter de bestuurdersstoel. Ik let er echt niet meer op, dikke pech als diegene zn auto dan is beschadigd, ik let er zelf namelijk altijd op dat ik ruimte voor de andere overlaat om fatsoenlijk in te kunnen stappen.
ik plak dan kauwgom tegen de andere auto, op het handvat. of ik geef een schop tegen de auto. of ik rochel er tegen aan. (die neiging heb ik tenminste heel erg..)
Trouwens bij zachtjes tegen de andere auto aan doen kan je ook de anderen auto beschadigen. Bij het instappen van de auto gaat de auto beetje op en neer en zo kan je een kras maken. Ik heb me ook wel eens in bochten gewrongen maar nooit ijzer op ijzer gedaan.
Ik doe mijn best om de andere auto niet te raken. Tenzij die auto schots en scheef staat en ik er niet in kan komen. Ik zit met een been prothese, en heb dus wel wat extra ruimte nodig. Met mijn eigen auto heb ik inderdaad wel al wat lakjes aangetast, maar met mijn vriends auto nooit (nog maar een half jaar oud). En als het me echt niet lukt om in te stappen, ben ik genoodzaakt om net zolang te wachten tot de auto naast me weg is....
ik let er wel op, zeker als ik nog maar 10 cm zou hebben dan rij ik mijn auto eerst achteruit tot ik de deur wel open kan doen. ik heb ook al deukjes in mijn auto aan de zijkant van mensen die hun deur zo aso hard opengooien terwijl ik netjes geparkeerd heb, dat is even frustrerend als naast een aso geparkeerde auto staan en er niet in kunnen.
hihihi ik vind dit echt leuk om te lezen...ben benieuwd of ik dit probleem nog ga krijgen met een dikke buik en een peuter