Doe jij extra voorzichtig als.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb idd ook weleens een briefje met : Lekker bijdehand geparkeerd laml*l met een flinke rochel vastgeplakt op zijn voorruit. :):D

Ik las trouwens dat iemand zijn hand ertussen hield, maar dat werkt niet als je een kindje in je auto moet zetten. Ik heb een Peugeot 206 3-deurs en die hebben enorme deuren! Ik heb denk ik een meter nodig naast me om mijn zoon in zijn stoel te kunnen zetten. :x Ik zou ook dolgraag een 5-deurs willen hebben. :D

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Klopt, 206 heeft enorme deuren (heb er zelf ook een ;)). Zelf nog geen kids, maar als ik eens op mijn neefje en nichtjes pas en ik moet de oudste en middelste naar school brengen, dan heb ik ook een hele ruimte nodig om ze makkelijk in de stoeltjes te helpen...

Maar even over voorzichtig doen of niet: Ik doe het eigenlijk wel voorzichtig (deur tegenhouden en mezelf door de te kleine opening wurmen om mijn auto in de te komen), maar inwendig kan ik dan goed tekeer gaan. Het gebeurd hier in de buurt regelmatig dat ze niet snappen dat de parkeervakken recht naast elkaar liggen en niet schuin!

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Afgezien van het feit dat ik het super aso vind om zo je auto te parkeren doe ik juist heel voorzichtig. Ik ben zo zuinig op, en blij met mijn auto.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hard ertegen aan gooien niet, maar als ik daniel in zn stoeltje moet zetten doe ik de deur zachtjes tegen de andere auto zodat schade minimaal is. Maar ik probeer zo te parkeren dat ik er geen last van heb

Deel Deze Pagina