Ik vraag me af bij wie de termijn die CB digitaal aangaf klopte met de echo. Zaterdag 9 februari positieve test (kruidvat). Daarna nog 2x Vorige week vrijdag heb ik een echo gehad om te kijken hoe ver ik zwanger was (nog niet ongesteld geweest na geboorte S), ze kon er nog niet echt iets van zeggen: er leek wel wat te zitten, maar nog geen termijn aan op te hangen. Haar gok: heel pril zwanger, wellicht 4 weken. Afgelopen maandag heb ik een CB digitaal gedaan (niet eens met ochtendurine) en binnen een minuut kwam er zwanger 3+ te staan ... Ik heb over 2,5 week weer een echo, maar ik ben gewoon erg benieuwd
Bij mij klopte de cb digitale test met de echo. Precies een vier weken na de zwanger 3+ uitslag een echo gehad en toen op negen weken gezet.. gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Het vervelende is dat de CB-indicator alleen maar reageert op de hoeveelheid HCG in je urine. Dus wanneer jij gewoon heel snel HCG aanmaakt, dan geeft CB dus al snel "teveel aan". Maak je weinig HCG aan, geeft CB "teweinig" aan..... raakt men weer in de stress, want het klopt niet met je gevoel, tijdstip vrijen etc. Dus je moet echt uitgaan van de echo.
Hopmarjanneke, dat snap ik . Maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen. Ik maak me niet onzeker omdat ik echt geen flauw idee heb wanneer ik zwanger ben geraakt dus je kan mij alles wijs maken .
Ik loop al heel wat jaren mee op dit forum (zoals velen) en heb al heeeeel wat stress-topics gelezen van vrouwen waarbij de CB te weinig aangaf, waardus ze dus in de stress zaten. Zelf had ik dan weer het 'geluk' dat hij bij mij 'te veel' aangaf... Na die ene keer nooit meer gekocht. Ze zijn schandalig duur en heb meer vertrouwen in een gewone goedkope test. Zal ze dan ook niemand meer aanraden (geldklopperij)
Hihi ... toen ik m kocht voelde ik me ook echt een slachtoffer van een geslaagde commerciƫle hersenspoeling . Maar ik vond dat ik met dit cadeautje, zeker weten mn allerlaatste zwangerschap, mezelf wel mocht laten gaan Goed. Ok. Die 3+ zegt dus alleen maar dat het met mijn HCG-aanmaak wel goed zit. Wat zullen ze bij MvM dan blij met mij zijn geweest en binnenkort weer worden . En ondertussen zal ik heel geduldig wachten op mijn echo. Als die cb klopt zou ik nu zo'n 6 weken moeten zijn. Mijn persoonlijke gok (mede op basis van de echo en de dikte van de streepjes op de kvtest) is max 5 weken. We zullen zien ... Bedankt allemaal!