Doe jij mee aan Moeders voor Moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij mee aan moeders voor moeders?

1. Ja

2. Nee

3. Weet nog niet omdat..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee! Vind het fijn dat ik andere vrouwen kan helpen dmv mijn urine.
    Het was ff wennen, plassen op een kan, maar het scheelt ontzettend veel water doorspoelen! Dus ook nog eens goed voor het millieu, hihi!

Trouwens, had een leuke contactpersoon, kon ff fijn mijn ei kwijt over mijn zwangerschap bij haar. Ze stak me echt een hart onder de riem!

Tegen vrouwen die nog twijfelen wil ik zeggen: gewoon doen! Kleine moeite voor jou, groot plezier voor een ander!

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik doe ook mee ik weet uit ervaring dat zwanger worden/blijven niet voor iedereen even makkelijk is. ...

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Tuurlijk doe ik mee! Kleine moeite!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heb 16 volle trotse weken mee gedaan met moeders voor moeders!
    Ik moest zelf ook gaan spuiten als bij mij de clomid 150 niet aansloeg.
    Ik zou het zo weer doen!

5. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb van 5+4 tot 16+2 meegedaan!
    Vind het een geweldig initiatief en het is geen moeite...
    Mocht er een volgende keer komen dan doe ik weer mee! :)

6. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    #26 Bruni, 31 jan 2013
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
    Ik heb me zojuist aangemeld. Een vriendin van mij heeft zwanger kunnen worden dankzij mvm.

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik doe absoluut mee, ik ben zelf via IVF zwanger en heb zelf pregnyl moeten gebruiken.
    Ik ben zelf al enorm dankbaar dat ik door andere zwanger ben dus ja ik kan niet anders dan meedoen.

8. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik heb me ook aangemeld deze week...ik mag mee doen tot 12 april

9. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee sinds week 6. Maar heb 2 weken iets minder gedoneerd omdat ik zo verschrikkelijk misselijk was. Maar het is inderdaad een kleine moeite.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik doe ook mee! Heb zelf gebruik gemaakt vd pregnyl dus kleine moeite om iets terug te doen.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik heb ook zelf de medicijnen nodig gehad dus allicht plas ik mee. Kleine moeite groot geluk.

12. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Hier ook gedaan.

13. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ik heb wel meegedaan maar was van korte duur. Ik kon echt niet tegen de geur en hing elke plas dan ook boven de pot. Heel jammer had graag meegedaan.

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hier ook de volle tien weken meegedaan.
    Bij ons werd het niet bij huis opgehaald maar het inleverpunt was wel bij ons in het dorp. Ik was alleen in het begin zo moe en ziek dat ik 's avonds vaak te slap was om die tas met flessen zo'n eind te slepen.
    Dus uiteindelijk heeft mn mannetje die meer dan de helft van de tijd weggebracht.. Wassie heel blij mee haha!
    Maar als je eenmaal aan die plasbeker gewent bent is het een kleine moeite:)

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb meegedaan van wk 6 tot 16! en vind het onwijs jammer dat ik niet gewoon tot wk 40 door kan gaan!!!
    ik ben zelf nu 29wk zwanger van ons eerste kindje via ivf en ben de dames die daarvoor hebben gezorgd erg dankbaar!!! zonder mvm had ik nooit zwanger geworden!! (en vele kennissen en vrienden om mij heen ook niet!)
    ik hoop dat ik ooit nog eens zwanger mag worden en zal dan zeker weer mee doen!!!
    een kleine moeite voor een heel groot geluk!

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Wat ontzettend goed dat jullie mee doen!
    Ik twijfel nog een beetje. Hoe doen jullie het met jullie werk? Nemen jullie dan die flessen mee of plassen jullie alleen thuis in die flessen?

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    de keus is uiteraard geheel aan jezelf. maar...elk plasje is er 1! al heb je 3 plasjes in 1 fles over een hele week, ...ze hebben er altijd wat aan!
    ik was zelf "veel gebruiker" en vond dat ik zoveel mogelijk terug moest doen!
    ik had zo'n rugtasje die je in de kleding zaak wel eens krijgt (sportief ding) daarin had ik 1 fles en 1 kan. en nam die mee naar mn werk. elke keer als ik naar t toilet ging, volgde mn tasje ! en ik heb er NOOIT vragen/opmerkingen over gehad. t viel niet eens op!!
    ik werk 4 dagen van 9uur dus ben t grootste deel van de dag daar. thuis plas ik niet veel eigenlijk en vond het dus verspilling om t niet op te vangen! zo ging ik van 3plasjes op een dag per fles, naar 1 volle fles per dag :D
    (en het idee dat mijn plasje aan de productie van komend april heeft bijgedragen doet me zeeeer goed en geeft een trots gevoel!)

18. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja nog ff en dan heb ik 10 weken meegedaan!

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Alleen thuis doe ik het. We gaan straks een weekendje weg met vrienden dan doe ik het ook niet.

20. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Had ze eerder gebeld dan de vk. Vorige zwangerschap ook meegedaan. Als ik er een ander mee kan helpen doe ik dat graag. Gelukkig kan ik zwanger worden en het blijkt dus nu ook vrij snel. Hoop dat anderen ook mee mogen maken wat wij meemaken...

Deel Deze Pagina