Doe jij mee aan Moeders voor Moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij mee aan moeders voor moeders?

1. Ja

2. Nee

3. Weet nog niet omdat..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik doe ook mee! Al ruim 6 weken ondertussen. Zonder MvM was ik niet zwanger geweest...

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik heb me zojuist aangemeld = )

3. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ik heb meegedaan..tot 16 weken in de kannen geplast.
    Was daarna stiekem wel weer blij om gewoon op de wc te kunnen plassen.

4. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik doe mee! Moet heel eerlijk bekennen dat ik soms een beetje smokkel. Op donderdag worden de bussen opgehaald, dan staan de kratten dus de hele dag buiten. Ik maak dat stiekem van de gelegenheid gebruik om die dag even 'pauze' te nemen.

In het begin was ik trouwens totaal niet handig met mikken, haha. Had geregeld mijn handen nat, en het toilet inclusief vloer... Schaamde me dan kapot, voelde me echt een domme muts!

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hihi, wat voor flessen zijn dat dan??? Ik heb me dus net aangemeld, dus krijg eerst nog intake enzo. Maar ben benieuwd waar ik in moet piesen en of ik ook de helft ernaast mik :p

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb hier een grote kan gekregen? Weet niet wat voor straal jij hebt maar je kan bijna niet missen haha

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

1e zwangerschap : Aangemeld en nooit wat gehoord.
    2e zwangerschap : Was al 3 maanden zwanger toen ik erachter kwam dus toen was het al te laat.

Dus nee.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is niet te doen icm varen

9. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0

bedoel je de geur die uit de fles komt? Als je de fles even open maakt en even buiten neerzet gaat die rare geur weg...

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik heb beide keren mee gedaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het een aantal keren nodig gehad en ben blij dat ik iets terug kan doen!

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Yes, meegedaan, zit er nu alweer even op :p.

12. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ik doe niet mee, helaas mag dat niet omdat ik een bloedtransfusie heb gehad. anders had ik zeker mee gedaan.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

Ja, dat dacht ik ook, kleine moeite. Maar met een hg zwangerschap werd dat het niet. Als ik alleen al dacht aan die blauwe flessen moest ik spugen. Nee voor mij volgende keer niet meer!:)

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Bij de eerste mee gedaan en nu ook vanaf deze week begonnen. Heb zelf ook pregnyl gebruikt voor het zwanger worden van de eerste, dus blij dat er zoveel vrouwen mee doen.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb ook meegedaan. Ik werd ontzettend misselijk van die geur, maar ach, als je er iemand anders mee kan helpen om zwanger te worden!

16. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik doe ook mee! Bij de vorige zwangerschap niet omdat ik te lui/laks ben om mezelf op te geven en er toen pas aandacht toen het al te laat was. Deze keer via de vk geregeld!

Vind het ook super maar vind het een iets minder kleine moeite, ik vind het zo goor om mijn urine over te gooien in die blauwe bus! Werd er echt heel erg misselijk van en ook wanneer ik die blauwe bus open maakte. Gaat nu wel beter en ik doe het voor een goed doel maar ben wel blij als het klaar is hihi!

17. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook 10 weken mee kunnen doen. Heb zelf de Pregnyl nodig gehad om zwanger te raken en ben de andere moeders dan ook zeker dankbaar. Vond het een kleine moeite.

18. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik had me ook direct aangemeld, inderdaad een kleine moeite om zoveel vrouwen te kunnen helpen met hun droom!

19. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik heb bij de eerste meegedaan en bij de 2de ook aangemeld. Alleen toen ging het fout, dus uiteindelijk niet kunnen afmaken.
    Als ik weer zwanger ben doe ik natuurlijk weer plassen.

20. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe voor de 2e keer mee... En wanneer ik de bus open knijp ik gewoon mijn neus dicht, érg effectief!

Deel Deze Pagina