Bij de eerste niet meegedaan, bij de tweede wel 10 weken en nu de derde keer niet. Ik voel me zo beroerd, dat ik blij ben dat ik mijzelf en me kinderen een beetje kan verzorgen gedurende de dag. Als ik aan die flessen denk met de geur ga ik over mijn nek,....
Ik heb me vandaag ingeschreven voor moeders voor moeders dus even afwachten of ik een van de gelukkige ben die aan dit hele mooie doel mag deelnemen.
Heb met de 1e zwangerschap ook meegedaan met mvm . Met 2e ook heb vandaag net mn laatste kratjes wegebracht. Vind het een kleine moeite . Als ik daar andere vrouwen mee kan helpen om zwanger te worden doe ik het graag .
Ik mag niet meer meedoen....vandaag laatste fles 'gevuld'. Heb 8 week meegedaan. En bij de volgende doe ik weer mee!
Vandaag was ook mijn laatste dag heel raar want ik ben komende maandag pas 16 weken. Maar ik ben nog steeds misselijk en ben stiekem wel blij. Maar ik heb het graag gedaan en symbolisch geplast voor 2 goede vriendinnen.
Ik doe sinds dinsdag mee. Ik hoorde van de MvM dat ze het inderdaad echt ontzettend hard nodig hebben! Nou, dan doe ik het graag! Fijn idee dat ik op een simpele manier andere vrouwen kan helpen. Dat conserveringsmiddel wat in die flessen zit ruikt inderdaad een beetje ja! Gelukkig wordt ik er (nog) niet misselijk van! Ik doe het ook alleen thuis en heb daarom waarschijnlijk aan 1 kratje in de week wel meer dan genoeg. Bij mij staan ze gewoon op de wc, we hebben er maar 1. Je ruikt en ziet verder niks. De flessen zitten goed dicht en je kunt niet zien wat er in de fles zit.
bij mijn 1 ste niet gedaan bij de 2 de en derde wel en nu ook niet.omdat ik te laat was met aanmelden echt super dom wan thad het graag weer gedaan. omdat ik genoeg mensen ken die in de mmm zitten.
Ik heb aankomende woensdag een gesprek met iemand van moeders voor moeders dus dan kunnen we hoogst waarschijnlijk aan de slag.
Ik heb meegedaan, vorige week de laatste flessen ingeleverd. Vanaf week 6 heb ik meegedaan. Het is voor een goed doel he dus waarom niet en plassen doen we toch wel haha.
Ik doe zeker mee! Ik heb het zelf ook nodig gehad en weet hoe moeilijk zwanger worden is (1e ICSI zwanger) Zonder hadden wij nooit een kindje kunnen krijgen. Ben erg dankbaar! En straks ook andere van mij/ons. Doe het heel graag!!
Natuurlijk doe ik mee. Zie geen reden om het niet te doen. Ben nu in de eerste week bezig, vanaf woensdag avond. Nu al twee flessen vol.. Haha gaat snel. Hoop tot mijn 16de week te halen
Heb ook meegedaan, maar ik vond de geur uit de flessen in de ochtend niet prettig, maar het was idd, goed om mee te doen. Je helpt een ander enorm uiteindelijk.
Ik heb neen geklikt, ook al zou ik wel willen want had zelf pregnyl nodig.... Jammer genoeg bestaat in België mvm of iets dergelijks niets...
Ik heb gisteravond het formulier ingevuld. Het is maar een kleine moeite; ik gooi het anders immers toch weg. En als er zoveel mensen bij gebaat zijn waarom zou ik het dan niet doen? Ik vind het een heel goed initiatief.
Ja direct toen ik het wist aangemeld en tot 16 weken meegedaan. Kleine moeite, groot plezier. Dit wonder gun ik iedereen.