Vanochtend is er iemand van MvM langs geweest en tot mijn grote vreugde ben ik nog steeds zwanger. De test liegt er niet om. Maar toch wel even spannend zn test afwachten.
Ik had het gesprek ook gister. Zag er exact hetzelfde uit, incl de datum. Idd... Toch een hele opluchting!!!
Dat klopt ja. De MvM dame vertelde mij er ook bij dat er een hele tijd een tekort is geweest aan Pregnyl, wat nu wel een eind minder is hoor. Het schijnt dat Pregnyl, met name in Amerika, ook gebruikt wordt om af te vallen. En dat is illegaal. Dus veel pregnyl verdwijnt als het ware in het illegale circuit. Afspeelpagina / Vara Kassa
Maar in NL controleren ze daar wel op. Check de site vanmvm maar. Naar goed, ik plas gratis, dus zelfs als maar een deel goed terecht zou komen vind ik t al de moeite waard...
Ik ga voor de eerste keer mee doen. Op mijn flatje in Amsterdam vond ik het geen optie (too much hassle) maar nu kan het prima. Ik heb me aangemeld dus ik wacht op het telefoontje.
Jawel, maar het is niet tegen te houden dat er iets de grens overgaat. Net als dat er vanuit Amerika geimporteerd hoort te worden naar Europa, maar nooit hier aankomt
Ik heb vanmorgen de intake gehad en ik kon meteen beginnen. Was een ontzettend leuk gesprek trouwens, hele aardige dame. Ik ben er wel enthousiast over. Weet natuurlijk niet of dat met 16 weken nog zo is, maar dat zien we dan wel weer.
Nee ik heb toen een miskraam gehad en had geen behoefte aan telefoontjes en toen belde ze maar me man nam op en ze moesten toen perse mij hebben en ben toen niet netjes behandeld aan de telefoon ik weet dat ik er andere mee kan helpen maar de angst voor een miskraam is te groot en geef ik me niet meer op
Ik doe wel mee, maandag komt er iemand langs voor de intake. Vind het fijn om iemand te kunnen helpen. Wat voor moeite is het nou? In de wc of in een kannetje plassen? En als ik het echt helemaal niks vind, kan ik altijd nog voortijdig stoppen.
ik wil ook graag meedoen mijn schoonzusje zit in de MMM en het wil maar niet lukken mede daardoor weet ik waarom ik dit wil en ga doen omdat ik nu van dichtbij mee maak dat die medicatie heel hard nodig is hoop snel een positieve test te hebben en dan snel aamelden
Heej Grace! Jij zat toch bij het forum nod 16 tm 28 februari? En voor allen, ik ga meedoen met moeders voor moeders!
Ik doe ook mee met mvm. Moet wel zeggen dat ik wel erg misselijk word van die geur. Probeer t vol te houden... Iedereen verdiend een zwangerschap, daar doe ik t voor
Wat een beetje helpt tegen de geur is als je de opening van de fles van je af houdt als je overschenkt. Werkt niet helemaal perfect hoor maar het scheelt iets.
Ik gebruikte de laatste weken niet eens meer die witte schenkkan, pieste rechtsstreeks in die blauwe pot hahaha. Zo, dat scheelde een hoop!