Ik had een paar weken geleden een aantal dingen besteld bij Bol.com zoals ik wel vaker doe als we naar NL gaan. Had het naar mn ouders laten sturen. Had m'n moeder wel gezegd dat er wat zou komen maar niet precies wat. Toen we vorige week er waren ontdekte ik dat een deel van mijn bestelling helemaal niet aan was gekomen. Balen. Na een drukke en vermoeiende week eindelijk vandaag de tijd gehad om Bol.com te bellen. En zonder ook maar aan te hoeven tonen dat het echt niet was ontvangen vertelden ze me dat ik het aankoopbedrag van de missende artikelen teruggestort ga krijgen. Verder krijg ik een kortingscode voor 1,95 zodat ik bij mijn volgende bestelling geen verzendkosten hoef te betalen. Hoewel dit mij aan één kant allemaal wel wat fraudegevoelig lijkt vind ik het superservice van Bol.com! Was echt blij, want de 2 missende artikelen (Blu-ray dvd en Wii-spel) waren natuurlijk de duurste 2 van mijn bestelling....
Wij hebben het ook wel eens gehad, netje hoor! Maar ja, zij kunnen tenslotte ook niet aantonen dat je het WEL hebt ontvangen.... Maar inderdaad, hopen dat mensen er geen misbruik van gaan maken
Fijn om te horen dat jullie zo een goede service hebben gehad. Wij daarintegen: * Telefoon besteld, deed t niet meer, bol opgebeld, mevrouw u moet bij de Samsung zijn, daar is t artikel van. Samsung gebeld, nee mevrouw u moet bij Bol zijn. Bol gebeld, nou mevrouw hier heeft u t adres van Samsung, stuur t daar maar heen met alle papieren erbij. (Waarom kon dit de eerste keer niet verteld worden??) Opgestuurd, teruggeleverd gekregen (vraag niet na hoelang!), na 4 weken zelfde verhaal. Inclusief t hele riedeltje, Bol-Samsung-Bol, enz Om moe van te worden. In totaal 3x teruggestuurd geweest, en toen deed ie t EINDELIJK!!!zoals t moest. Ik had 6 maanden na de eerste levering van mijn telefoon pas een telefoon die t deed! Ik kreeg er een beetje een "van het kastje naar de muur"-gevoel van. Nee, electronica koop ik niet meer bij Bol. * Mijn broer besteld met regelmaat boxen van tussen de 80 en 100 euro. Box besteld, week later komt ie voor 40! euro goedkoper ergens anders in de folder. Denk maar niet dat Bol ook maar enige compensatie kon regelen. * DVD box besteld, en de DVDs stopte midden in de film, en keerde terug naar de beginpagina. Omruilen? Ja idd, 1,5 maand later kregen we een complete box die t wel deed. Voor zo een firma zo een lange levertijd is absurd!
Goede service van bol.com! Ben er ook niet meer zo weg van, de laatste tijd duurt het heel erg lang voor ze iets leveren. En deze keer hadden ze er 3! weken voor nodig om erachter te komen dat iets niet meer leverbaar is. Mijn bestelling is nu al 5! weken onderweg terwijl de levertijd 5-7 werkdagen zou zijn.
dat is wel netjes wij hadden een dvd box besteld 70euro en kregen een telefoon a 119euro dus wij bellen, nee mevr dit is onmogelijk, een verkeerde telefoon zou nog kunnen maar een mobiel inplaats van telefoon is wel erg vreemd he maarja wij wouden graag die dvd's en niet een telefoon uiteindelijk doorverbonden naar de leidinggevende en die heeft uiteindelijk een akkoord gesloten dat we hem retour moesten sturen en dan opnieuw moesten bestellen en we kregen een kortingscode voor de verzendkosten opnieuw besteld, kregen we weer die telefoon naja toen hebben we hem maar gehouden want ik vond hem eigenlijk wel erg leuk en de dvd's ergens anders gehaald