de vraag lees je al kon geen langere titel vinden ik heb wat gehad mag het pas zondag open maken..zal ik ook wat terug doen??het is zo een schat van een vrouw
Ik ben zelf gastouder en doe zeker iets aan moederdag. Ik vind dat erg leuk om te doen met de kinderen. En ook straks met vaderdag maken we weer wat. Ik schrijf er ook altijd een gedichtje bij. Ik zou het zelf een beetje ongemakkelijk vinden als een vraagouder iets voor mij zou kopen om iets terug te geven. Omdat ik jouw moeder niet ben en ook niet van je kinderen. Ik krijg dan liever iets op mijn verjaardag daar voel ik me zelf prettiger bij.
Hier ook een gastouder en ook ik heb met de kindjes wat gemaakt voor mama. Vind zoiets toch wel erg leuk om te doen!
Mijn zoontje had ook wat bij de gastouder gemaakt. Doet ze altijd voor vader/moederdag. En verjaadag papa/ mama van de vraagkindjes. Geef niks terug, weet niet eens wanneer ze jarig is (schaam schaam)
Jaaahhhh, ik heb een knutselwerkje van mijn 4 maanden oude jongetje gehad. Zijn handjes en voetjes afgedrukt op een schilderijtje. Zo lief van haar dat ze dat heeft gedaan! Wij hebben dan ook een erg fijne gastouder
Onze gastouder maakt ook altijd iets leuks voor moeder- en vaderdag. Ik geef niets terug op die dagen, ze is tenslotte niet zijn moeder. Maar mijn zoontje geeft haar wel iets op haar verjaardag en op de dag van de kinderopvang.