Doe maar gewoon ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mooi dat je het zo aanpakt TS, niets is zo fijn om voor 100% achter je eigen ding te staan.
    Ik ben ook wel vrij makkelijk, vooral met vies worden enzo, dat doet me echt niks en dat terwijl ik zelf allergisch ben voor vieze handen. Eten ben ik alert op, maar ze mag best eens iets lekkers. Tot een jaar heb ik dat bijna niet gedaan, vond ik niet nodig. Daarna heb ik dat wat los gelaten en nu voelt het ook goed.

Maar ff hè... Ik zou toch bijna gaan voor een staande ovatie voor zij die weer zo volwassen zitten te mieren over de manier van een ander. Noem het sarcasme, noem het wat je wilt, maar wat mij betreft heeft ieder geintje z'n pijntje en ik vind het echt heel flauw. Iemand kan het nog zo anders doen, voor hem of haar is dát juist heel normaal.

2. tulip

tulip Niet meer actief

de openingspost van ts zal best goed bedoeld zijn, maar het is inmiddels wel duidelijk dat bepaalde figuren die erop gereageerd hebben de middelbare school nog niet ontgroeid zijn en het zijn ook altijd dezelfden die zo reageren...

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    wijze woorden!

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik denk dat een ieder handelt naar eigen goeddunken en 99% van de ouders hebben het beste voor met hun kindjes.

of dat nu de manier van bio-worteltjes of spekkie-met-10-maanden-kan-best, is.

wijze raad voor onzekere moeders van de oma van mn beste vriendin:
    'Als je je op je gemak voelt bij je kindjes, DAN doe je t goed...'

5. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ts ik vind dat je het heel mooi en goed hebt omschreven.

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    TS hier ook de 'vid ik leuk en doe ik ook' knop ingedrukt.

Ik ben bkij om te lezen dat ik niet de enige ben! En ik heb weer wat geleerd: naast de 'borstvoedingsmaffia' is er blijkbaar ookceen 'bio-sekte'. *grijnst*

Wij zeggen vaak dat we ons heel goed aan de 3 rr-en houden: rotzooi, rumoer en regelmatig te laat. Moet je ze dan eens zien kijken :)

* gaat weer genieten van haar extra grote glas Dubbelfris vol aspartaam *

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hahaha die vind ik goed.. Rotzooi, Rumoer en Regelmatig te laat... Prachtig!

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Damn Right! :)

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Geweldig geschreven, heerlijk. heb genoten van dit stukje.
    Wil niet zeggen dat ik het ook op deze manier doe, maar het is zo grappig geschreven.

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vind ik leuk !

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw nou zet die stempel bio mama dan maar op mijn hoofd:p

Sinds kort haal ik eko groente en fruit een speciale zakken uit de bio winkel. (erg leuk met recepten etc).

Ik stofzuig 2 a 3 keer per dag en elke dag dweilen we de vloer. Als ik meerdere kinderen heb met snot, hoest, of diarree dan ga ik overal even met een dettol doekje bij langs.

Hier snoepen ze weinig, vinden een rijstwafel, volkorenkoekjes, fruit/groente oid ook erg lekker allemaal.

Mijn kinderen krijgen in bed geen fles of sap, liggen door de week netjes op tijd in bed.

Ohja mijn oudste krijgt geen chocola... (wat is dat kind opgeknapt sinds ze niet iedere dag hagelslag op brood heeft).

Ik let dan weer niet op die zogenoemde E nummers oid, ze hebben sint maarten gelopen en dan eten ze veel meer snoep. (doe ik dan ook niet moeilijk over). Maar jeee die middelste stuiterde de kamer door.:D

Maar weet je leven en laten leven, wat een ander doet? zal mij een rotzorg zijn.

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    2 a 3 keer per dag stofzuigen?? Wou dat ik er de tijd voor had ;)

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    (ik heb vaak oppaskindjes)

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Geweldig TS!! :D
    Hier ook geen perfect huishouden. Meer een hink-stap-sprong-huishouden. Ik let wel een beetje op het eten/voeding, maar hier mag de oudste ook gerust wel een keer een snoepje of een chippie oid.

Deze is ook geweldig!! :D Die moet ik onthouden.
    Oh, en die met die haarballen. Zeer geruststellend dat je katten in iedergeval niet teveel E nummers krijgen. Pfieuuuww!:D:D

Heerlijk!
    Laten we het vooral lekker luchtig houden. Er is al genoeg wat moet. Of wat de omgeving wel niet zal denken. Stel je voor.

16. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Geweldig!! En helemaal waar! Ik ben ook 'zo'n' moeder :)

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    O jee, wat moet ik nou ;). Ik geef m'n kind zoveel mogelijk bio eten, geen snoepgoed of chips, liet haar nooit huilen en heb haar 7 maanden lang bijna non-stop gedragen. Maar mijn huis is eigenlijk best wel eens niet altijd helemaal schoon (ahum)...en onder op de ramen zitten soms zoveel babyvingertjes dat het bijna lijkt alsof we glas met een motiefje hebben gekocht. En als er DL een stukje brood op de grond vindt en dat in haar mondje stopt doe ik soms maar alsof ik het niet zie. ...
    Help, ik heb een identiteitscrisis, wat voor moeder ben ik dan??:( ;).

18. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Gewoon, een goede moeder...
    Zoals wij allemaal, alleen ieder op zijn eigen manier, toch? :D

19. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009