@Adje , zelfscan doet hij ook, vanmorgen zelf uitgevonden Ik heb gehaald: - 3 pakken melk - bak kwark - rol gesuikerde bescuitjes - pak bokkepootjes - reep chocola - rijstewafels - pak rijst - knakworstjes - pindakaas
Kaart weg gooien is toch zonde dan kun je er beter iemand uit je omgeving blij mee maken toch? Voedselbank doe ik niet aan, voor mijn huis is het afhaalpunt van de voedsel bank en 90% van de mensen rookt drie sigaretten in de tijd dat ze uitstappen en inladen. Als ze dat niet zouden doen zouden ze ook een week boodschappen kunnen doen.
Ja hoor, je kan zo veel kaarten als je wilt inleveren. Je krijgt geen geld terug. Het tegoed is nog tot en met zondag geldig. ( ik heb zelf geen lot, maar werk in de AH )
Kaart weggooien is wel heel zonde. Ik heb vandaag biologisch fruit, aardappelen en groente, zuivel en eieren gehaald. En kabeljauwburgers en tofureepjes. Ik kreeg de kaart van mijn moeder. Super blij mee!
Weten jullie trouwens welke bloemkool en broccoli eronder valt? Zie bij vanalles zo'n kaartje hangen maar bij deze dingen juist niet?
Triest eerlijk gezegd, geef het dan aan een gezin waarvan je weet dat ze het goed kunnen gebruiken. OT: Ik ga zometeen maar even naar de AH, ben benieuwd
Ik gaf ze ook niet aan de echte voedselbank maar wij hebben hier een buurvrouw in de buurt die dus zelf een soort voedselbank is geworden. Ik weet dat zij mensen echt screent op of ze het echt kunnen gebruiken. Iemand die dus al haar geld uitgeeft aan drank en sigaretten bijvoorbeeld die zal ze niet zo snel een voedselpakket geven maar die geeft ze de kans om samen met een vriendin van haar ( die dat ook echt als baan heeft ) te kijken naar hoe en op wat ze kan besparen, zo helpen ze toch die mensen maar zorgen ze er voor dat de mensen die boodschappen wel echt goed gebruiken het ook echt krijgen. Bij dit soort acties geef ik met alle liefde mijn kaarten aan weg.
Net even snel gegaan. Heb lekker gerookte zalm gekocht, verschillende soorten thee voor mijn theemeutje Pakjes drinken voor school, ijskoffie en nog wat andere luxere producten die ik normaal niet zo snel zou kopen. Werd erg blij toen ik moest afrekenen. Morgen dus met wat extra luxere dingetjes de verjaardag vieren van mijn man samen met de kids