Doe maar lekker duurzaam kaart AH

Discussie in 'De lounge' gestart door Boedah, 5 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.851
    4.104
    113
    #61 olleke, 15 nov 2017
    Laatst bewerkt: 15 nov 2017
    Ik ook. En hij is nu nog in de bonus ook

maansneeuw vindt dit leuk.
  2. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ah mooi. Want hier is ie inmiddels allang op natuurlijk :D

3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Misschien niet duurzaam, maar wel 12,50 aan producten waar minderbedeelden van kunnen genieten.

Bailey07 en Debaky vinden dit leuk.
  4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Minderbedeelden die ik weet niet hoeveel per maand moeten uitgeven om eenmalig 12.50 te krijgen wat je aan boodschappen kunt uitgeven?

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Oh ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom je die kaart krijgt. Doe er niet aan mee.
    Maar in dat geval: als je hem zelf niet nodig hebt, kan je hem dus weggeven en er een minderbedeelde blij mee maken. Die kunnen goed gelukkig worden van zo'n bedrag ;)

Bailey07, Louise11110, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ah zo. Je schijnt m dus te krijgen alsnje meespeelt met de loterij. Correct me if i'm wrong. Ik doe er zelf niet aan mee en heb hem dus niet. Maar ik vond je opmerking al zo gek maar indd als je het weggeeft dan hebben ze er voordeel bij. Als ze elke maand geld moeten neerleggen om dan zo iets kleins te krijgen natuurlijk niet.

7. Msee

Msee Niet meer actief

Heb er een doosje eieren, zalmfile en kabeljauwfile voor gekocht. Doel was eindelijk weer eens ben en jerrys maar wist niet dat mn standaard wekelijkse boodschappen dat bedrag al aan tikte dus jammer maar gelukkig hoef ik niet extra te sporten;)

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Met jou persoonlijk niet want ik ken jou niet maar heb wel '' problemen '' met jouw actie ja. Je had daar een gezin mee kunnen helpen maar jij kiest er bewust voor om dat niet te doen. Ja dat vind ik triest en egoïstische.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je kan het toch ook geven aan een gezin die dus niet mee doet aan die postcodeloterij?

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Maar.....dan ben jij toch ook egoïstisch en triest. Jij hebt jouw kaart ook niet aan de voedselbank gegeven.:cool:

Jij doet wat jij wil, ik wat ik wil.....het verschil is dat jij mij veroordeeld en ik jou niet.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als je verder had gelezen dan je neus lang is dan had je kunnen zien dat ik dat voorheen ook altijd deed maar dat ik dit jaar voor het eerst eens wat gekocht heb voor mij zelf. Shame on me! Dus mij kan je veroordelen hoor, geen probleem, het verschil alleen is dat je daar dus niets over kan zeggen :cool:

maansneeuw vindt dit leuk.
  12. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vooroordeel niet, dat doe jij. Ik ben egoïstisch en triest, dat heb jij geschreven niet ik. :rolleyes:
    Ik kan jouw berichten niet meer "neutraal" lezen en zal dus vanaf nu stoppen met het reageren op jou.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb dat inderdaad geschreven en neem het ook absoluut niet terug. Als jij of wie dan ook bewust dit soort dingen weg gooit dan vind ik je inderdaad triest en egoïstische. Schaam mij totaal niet voor mijn mening.

Mooi zo! Lekker rustig. Adios.

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik had 3 kaarten. 1 van mijzelf, 1 van mijn moeder en 1 van mijn vader.

Toen ik vanmorgen naar de ah ging stond er iemand de straatkrant te verkopen aan de deur. Ik heb hem een kaart gegeven.

aicirtap, Syane en Debaky vinden dit leuk.
  15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Kaart van schoonouders gekregen, tot nu toe gehaald:

- een Chiquita banaan
    - een bak Ben & Jerry's
    - een pak Arla biologische yoghurtdrink
    - een bakje biologische eieren

Nog 4 á 5 euro over.
    Had geen idee dat die banaan er ook onder viel.

Deel Deze Pagina