Doe maar weer eens een namenpoll

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiki, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vinden jullie van de vele namenpolls?

1. Ik stem niet meer in namenpolls

2. Ik erger me er blauw aan namenpolls

3. Ik vind namenpolls top

4. Ik wil graag meebeslissen over een naam

5. Ik vind namenpolls nuttig

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Het is soms wel handig om even te peilen hoe de namen liggen. De uiteindelijke keuze maak je toch samen met je partner.
    Als je er een hekel aan hebt dan sla je ze toch over.

2. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Anders: ik vind het wel grappig. Ik kan niet begrijpen dat mensen hun naam af laten hangen van wat stemmend internet er van vindt! :confused: Maar zelf kijk ik altijd even in die polls, en stem ik altijd mee. Gewoon omdat ik het vermakelijk vind. ;)

@ Manon: :confused: jeetje, relax!

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Mee eens!

Nee ik vind dit belachelijk als er iets word gezegt door een moderator lullen jullie maar lekker mee.

Ook een moderator mag dit vinden en het wil niet zeggen dat het niet meer mag!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hoezo ergeren! Je hebt toch een keuze om wel of niet een topic te lezen? Wie heeft er nu last van een topic die je toch niet wilt lezen.

Ik snap inderdaad niet waarom hier uberhaupt een issue van wordt gemaakt.

Het is toch een forum? Die de mogelijkheid geeft om polls te maken. Krijgen we nu al een richtlijn, geboden en verboden om een poll wel of niet te openen?

Ik vind het een raar gegeven, :confused:

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik kan me voorstellen, dat als je twijfelt je graag iemands mening wilt.

Maar het worden er nu wel heel erg veel!

succes naar alle dames die nog twijfelen!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Van mij mogen ze verdwijnen.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zeg Manon, je mag best je mening hebben, maar laat een ander die ook zijn mening heeft ook lekker in d'r waarde. Daarvoor hoef je niet zo hoog op de kast te gaan zitten hoor :(

Ik heb ook gezegd dat ik me eraan erger, heb het netjes onderbouwd en er achteraan verteld dat het ieder zijn ding is. Laat ik netjes iedereen mee in d'r waarde en LUL met niemand mee. Sorry, ik vind zoveel poll's gewoon storend en ben daarin blijkbaar niet de enige...

Het idee om een appart onderdeel te maken voor hulp bij namen is toch helemaal niet zo'n rare vraag trouwens? Dat maakt het meteen overzichterlijk voor de mensen die ècht graag hulp willen....

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook moderators doen hier nog steeds mee voor hun eigen lol! en hebben ook nog steeds een eigen mening!
    ik kwam hier door mijn zwangerschaps wens en die is er nog.. dat is nog steeds de hoofdreden om hier te komen! mogen we dan onze eigen mening niet meer geven?
    Kom Manon, breath in en breath out...

ik vind namen polls ook vervelend.. zowiezo polls..

ik snap wel dat er mensen zijn die zeggen maak er een hoekje voor.. is logisch, maar het worden wel ernstig veel hoekjes.. om overal in te voorzien is een grote taak.

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik erger me niet aan deze polls. Als ik zie dat er een poll kijk ik wel even maa als ik geen zin heb om te stemmen, doe ik dat ook niet.

Wel reuze handig is het voor bijv. arabische namen. Hoe bekt zo'n naam nou.
    En dan moet er natuurlijk ook eerlijke reacties komen.
    Ik zou ook eerst graag willen weten als ik mijn kind een hindoestaanse naam geef of er dan grapjes over worden gemaakt op school of er rare opmerkingen van komen.

Ik heb er geen erg in!

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik vind het wel leuk om te kijken welke namen iemand anders op zijn of haar lijstje heeft staan. Ik vind echter niet dat mensen de keuze voor een naam voor hun kind af moeten laten hangen van de stemmers op een forum ;)

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik erger me ook enorm aan al die namenpolls. Zoals eerder al gezegd, een naam is iets dat je met z'n tweetjes kiest.

@Manon: het is niet omdat een moderator nu zo'n topic opent, dat iedereen meeloopt hé.
    Zoals natasja gezegt heeft, wij doen het ook voor ons plezier en zijn hier ook in de eerste plaats terecht gekomen door onze grote kinderwens.

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ook op topics met polls zijn de algemene regels en richtlijnen van toepassing.

Verder erger ik me ook aan de namen-polls. Ik kan me niet voorstellen dat je de keuze van een naam daadwerkelijk laat afhangen van de mening van mede-forumleden en dus lijkt het me nutteloos.

Verder, een moderator mag ook zijn of haar mening op het forum neer zetten. En natuurlijk, als je het er niet mee eens bent, mag je dat ook gewoon zeggen. Maar zoals in ieder topic geldt: laat elkaar in zijn/haar waarde.

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik vind het leuk.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhmmm.....

tja ik kom hier voor me lol en niet om me te ergeren?
    Zo kan ik me dan ook absoluut niet ergeren dat er pols zijn!
    We zijn allemaal mensen die hier om dezelfde reden zijn!
    Ik vind het wel een leuke indicatie!

Wat ik zelf minder leuk vind is dat er soms topics zijn die weggewuifd
    worden terwijl iemand met een brandende vraag zit!

Terwijl andere topic over beladen worden!

Maar ergeren? Kom op dames? We zitten hier voor onze lol!

Enzoals al gezegd werd; dan lees je het topic toch niet.....
    Ik snap wel als je een bepaald stadium bereikt hebt bv in je zwangerschap dat je hier geen duizend keer op terug wilt komen!
    Denk ook niet dat dit dan de bedoeling is! en dan moet je vooral
    de vrijheid zien om NIET te reageren.....

dus ma..w... snap niet dat iemand zich zo druk kan maken over iets wat
    iemand anders plaatst... dat is dan toch de keuze van iemand die plaatst?

Hier wil ik trouwens niemand pijn mee doen maar ooit is er al eens een discusie geweest over iets van openen van topics.....

15. Niet meer actief

@ manon:
    euh oke.. jeetje. ik gaf aleen maar mijn mening.. :oops:

ik heb mijn mening gegeven en laat verder iedereen in zijn waarde..
    net wat ik al zei misschien een goed idee om hier een aparte groep voor te maken..
    maar misschien denk je hier anders over. en dat respecteer ik!

ik geloof dat we dit maar moeten vergeten.. het word er niet gezelliger op :cry: .

zand er over? :oops:

16. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik vind het wel grappig eigenlijk al zou ik het zelf nooit doen

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik zou ook zeker geen namenpoll gebruiken. Het kan mij eigenlijk weinig schelen wat een ander er van vindt, zeker als dit onbekenden zijn. Ik moet zeggen dat ik wel regelmatig kijk bij de polls want wie weet zie ik een leuke naam staan! En soms stem ik ook. We zitten hier allemaal omdat we het leuk vinden toch!?

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ok ik zal het nog 1 keer uitleggen. Er wordt namelijk makkelijk overheen gelezen.

Ik vind het nuttig omdat:

Als ik twijfel of een namencombinatie klinkt of goed bekt kun je een second opinion vragen.

Omdat het een geheim is voor de buiten wereld( familie, vrienden, collega's) is een forum juist een fijn instrument om daar een mening over te vragen. En je laat het heus niet afhangen van een topic. En trouwens, als iemand dat wel zou doen, nou en.... wie zijn wij om dat te beoordelen en te veroordelen. Waarom denken mensen dat er dan als er een poll uitslag is, er gelijk een keus wordt gemaakt?

Nuttig dus... voor mij, en sommige andere mensen. Kijk maar hoeveel stemmen je krijgt.

Maar wat ik vervelend vind is dat als mensen het niet nuttig vinden, het dan gelijk de kop in willen drukken. Laat dan de mensen die het wel nuttig vinden in hun waarde en een poll beginnen als ze twijfelen.
    Je hoeft toch niet te reageren op die topic's? Ik snap dan ook niet dat men zich ergens aan kan ergeren terwijl als je er gewoon niet naar kijkt en je concentreert op andere topic's, dat je er niet eens last van hoeft te hebben.

Ik respecteer echt jullie visie over de poll's en snap het deels ook, maar snap ook de mensen die er anders over denken. Als er na een uitleg waarom men een poll wel leuk vindt, weer een stukje komt dat ze het niet snappen dat de keus er vanaf hangt, denk ik weleens dat er gewoon niet naar de andere verhaaltjes in het topic wordt gekeken.

Reactie graag!

19. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik erger me er niet aan maar vindt het wel een idee om er een apart forum voor te maken zo is het ook overzichtelijk en kan iemand makelijker beslissen of hij het wel wil lezen of niet.

Vind het zelf wel leuk om te lezen vooral om ook iedeen op te doen voor namen en als ik twijfel of een naam klinkt of goed past dan zou ik zelf ook een topic openen met de vraag of het wel klinkt bij de andere namen van de kids

20. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    De rede dat ik boos reageer is omdat de meeste ons dom vinden als we zelf geen naam kunnen vinden .

Nou sorry hoor :( en dan moet je iedereen in zijn waarde laten ahh kom nou :)

Als ze het bij mijn niet doen, doe ik het natuurlijk ook niet pffff

En dit bedoel ik niet voor iedereen :)

Met veel van jullie ga ik goed mee om ;)

Denken jullie nu echt dat ik niet zelf heb gezocht voor een naam.
    Ik loop gewoon te stressen IK vind het heel moeilijk :)
    Ook omdat ik niet veel tijd meer heb.
    Want je weet maar nooit, voor de zelfde geld komt ze te vroeg :confused:

Mijn kan het niet schelen hoor, val mijn maar lekker aan.
    Als jullie dat lekker vinden :(

Maar het viel mijn gewoon op dat er 1 keer een moderator reageer dat jullie daar mee eens zijn.

Maar goed ik hou voortaan mijn kop wel dicht :)

Ik ga niet kinderachtig doen, maar mijn zie je hier niet veel meer :)

Mazzel.

Deel Deze Pagina