Hier een site ( engels of amerikaans) met een voorbeeld van een aparte namenpoll. http://www.babyzone.com/babynames/bnpoll.asp Verder laat ik het wel hierbij, er zijn voorstanders van en tegenstanders. Het is wel goed zo,
ik vind het echt wel irritant en er komen er steeds meer! ik doe ook nooit mee met een namenpoll vind dat het een persoonlijke keuze en wij hebben een hele mooie naam voor ons kindje en het maakt mij niet uit wat anderen er van vvinden
Ik zelf heb wat van die topics geplaatst en vind het ook leuk om met anderen mee te lezen, mischien hoor ik nog een leuke naam! De naam zal er niet vanaf hangen wat JULLIE vinden, maar ik vind het wel leuk om te weten welke namen anderen zouden kiezen! Groetjes ANnemarie
Wat mij opvalt aan dit forum is, dat als iemand een opmerking plaatst die niet in het plaatje van de ander past, diegene zich vreselijk aangesproken voelt. Jeetje, iedereen heeft een mening en kan/mag daar vooruit komen, voor-of tegenstander, wat maakt het verder uit. Maar hoevaak wordt er dan niet geroepen dat degene die zich op de 1 of andere manier persoonlijk zeer zwaar aangevallen voelt wel "wegblijft"....Jemig hé, we zijn volwassen vrouwen, we kunnen toch wel een klèin beetje kritiek aan..Om je plezier nou te laten vergallen door 1! forum onderwerp dat je niet aanstaat, dat is toch raar of zie ik dit nu helemaal verkeerd
nee hoor ben k helemaal met je eens, ik heb het ook wel eens gehad dat iemand het niet met me eens was, en dan leg ik me gewoon nog een keer uit of ik bezoek dat onderwerp gewoon niet meer, simpel. De volwassenheid is soms ver te zoeken hier idd, enkele dames die het in een ander topic niet met me eens waren, of ik niet met hun, reageren ook ineens niet meer op mijn topics of posts viel me op, erg kinderachtig, maarja dat weerhoudt me er niet van om hier gewoon te blijven want ik vind het hier verder heel gezellig! Maarre doe je wel ff mee aan de groepsknuffel?
Ik irriteer me niet aan die polls! Vind het zelfs erg leuk, en heb er laatst zelf ook 1 geplaatst. Niet dat ik de keuze af laat hangen van mijn medeforummers, maar om te kijken wat beter bekt, ook naar de buitenwereld toe! Hoe het overkomt zeg maar... De keus van een naam of namen is natuurlijk persoonlijk, maar soms is een second opinion wel fijn! Vind het wel een beetje jammer dat hier 'gezeik' over is. Iedereen is toch vrij in het wel of niet lezen/plaatsen van een topic? Je ergens aan ergeren is een keus die jezelf maakt denk ik... Voor de rest ben ik het ook deels mat Anniek eens: Ik ervaar dit zelf (jammer genoeg) ook. Dus kom maar gewoon op met die groepsknuffel, want dit is nergens voor nodig!
kijk dat bedoel ik nou Ik hou verder mijn kop dicht en wat doen jullie lekker door ouwezeiken En ik vind het helemaal niet erg dat iemand een mening heb Jullie lezen niet eens wat ik zeg. En hoe kan ik me nou niet aangesproken voelen overal zetten ze mijn naam pfffff En kinderachtig whahaha jullie zijn kinderachtig om met ze alleen tegen 1 iemand tezeiken Nee ik merk het al hier zijn geen eerlijke mensen
Huh....nou eh...ik wil ook wel ff mijn mening neer zetten De optie polls zitten er niet voor niets... Er ontstaat hier nu een flinke discussie , die naar mijn mening gewoon opgeblazen word. Ik zelf erger me er totaal niet aan, de mening van anonieme forum gebruikers kunnen je maar net dat kleine duwtje in de rug geven, toch? Wat ik wel irritant vind is polls als: "ben ik zwanger of niet"... ...ja hallo....geen idee, ik heb geen rontgen-ogen! Dat vind ik dus gewoon onzin. Maar iemand een mening geven om een naam...waarom niet? En idd, als je je eraan ergert dan lees je het toch niet? Kom op meiden, we zijn allemaal volwassen ... en laat nou gewoon ieder een mening geven of een mening vragen...moet kunnen toch?
Nou iedereen heeft zijn mening wel gegeven volgens mij. Ik doe er een slot op, zodat we GEZELLIG door kunnen gaan