Blijkbaar vindt kippiekip dit hilarisch maar bij mij heeft ze mijn telefoon half ontregeld. En er is by the way niks grappigs aan. Ik snap niet dat mensen zulke onzin zomaar mogen posten.
Nou nou, zo erg was het ook weer niet. Oke, als je zp op je telfoon oid doe, kan ik me voorstellen dat het over z'n toeren gaat. Ikzelf zit op een pc. Niets aan de hand. Oke, ik vind het ook niet grappig, maar smaken verschillen. Deze topic vind ik wel een beetje overdreven.
Heel irritant, vind het totaal niet grappig, behalve dat ik weer eens bewust word van mijn nieuwsgierigheid Maar deze topic vind ik dan ook weer overdreven. Mensen klikken zelf en dan het moment dat het niet bevalt ineens boos worden, Tjaaaaaaaa
Waar je je druk om kunt maken zeg. Ik heb m bij voorbaat al niet geopend omdat ik mbonline ben. Kun je zelf toch ook wel bedenken na enkele reacties wat het linkje inhoud.
Gut gut wat heb jij lange tenen zeg ts Gats hoe kan zij nou weten dat telefoons er van in de war raken. Zij vond het wel grappig, ik ook niet maar smaken verschillen Blegh ik snap niet dat mensen dit soort topics mogen openen.
Het is ook niet mijn soort humor maar komop zeg. Mijn iPad heeft het goed doorstaan allemaal. Na het klikken niets aan de hand. Je kon idd aan de reakties lezen wat het was. Wel blote vrouwen willen zien en dan boos als ze er niet zijn. Lol
Fijn voor jullie dat jullie telefoons/ipads/whatever het hebben doorstaan maar blijkbaar de telefoon van TS niet.. Vond het ook echt een dom topic en totaal niet grappig.