heel veel plezier daar enne internetcafe's hebben ze daar ook hoor wie weet krijgen we wel een up-date........
daar hebben we het wel over gehad, we vliegen via Taiwan dus we hadden al zitten grappen om een kind daar te maken: "made is Taiwan" maar ik moet nog een jaartje studeren dus we wachten nog even
Geniet er lekker van! We zullen je missen. Maak er een mooie tijd van en tot over een tijdje! Liefs, Josien
wow Australie! Super meid waar ga je heen? Ik ben zelf een maand in Sindney en omstreken geweest en het is een land die je gewoon gezien moet hebben! geniet er van de tijd vlieg voorbij!
We beginnen in Sydney. Daar hebben we een auto gehuurd en trekken we de oostkust af richting Cairns. Dan vliegen we terug naar Sydney en dan weer richting huis. Ik heb er echt heel veel zin in! Ik weet dat er daar internetcafe's zijn en ik zal het forum ook af en toe wel lezen, maar als ik begin met reageren zit ik zo uren achter de computer en dat is de bedoeling natuurlijk niet. vandaar dat ik zeg, tot over 2 maanden. (en dan plan ik gewoon een dag in om alles bij te lezen )