Dag Dames! Pff het wachten duurt zooo lang! Sinds november gestopt met de pil. Hierna wel gewoon ongesteld geworden alleen in februari niet.. op de 44e dag van m'n cyclus hebben we gemeenschap gehad. Geen idee hebbende wanneer ik nou ongesteld ging worden en of er een eisprong was. Hierna wel 1.5 week symptomen gehad als: krampen in de onderbuik, moe, misselijk na eten, vaker plassen, hoofdpijn, buikpijn, zere onderrug, opgezette buik en onrustige darmen. Nu sinds 2 dagen heb ik minder kwaaltjes, alleen af en toe nog krampjes in de onderbuik. Ik had/heb goede hoop op toch een zwangerschap. Vanmorgen, 11 dagen na de gemeenschap, kon ik niet meer wachten en heb toch een test gedaan.. Deze was negatief. Komend weekend toch nog maar eens proberen, hopelijk is die dan positief? Misschien dat ik nog te vroeg was? Heb nog steeds wel die krampjes af en toe en het voelt een beetje als een soort bobbeltje in m'n onderbuik.
Je bent pas een paar maanden van pil af. Ik zou gewoon even een weekje wachten en dan alsnog testen. Het kan gewoon zijn dat je een lange cyclus ertussen hebt, je lichaam is geen robot.
Je hebt al 1,5 week klachten waarvan je denkt dat het zwangerschapssymptomen zijn? Zwangerschapsklachten ontstaan door HCG. Dan zou je dus al 1,5 week HCG aanmaken en had je nu een knallend positieve test in handen moeten hebben...... Helaas is je test negatief en ben je dus nog niet zwanger. Als je van die sex op de 44e dag zwanger zou zijn geworden, had je nu ook positief moeten testen trouwens..... Ik vrees ook dat het met het stoppen van de pil te maken heeft. Het kan wel een jaar duren na pilstop voordat je cyclus weer op de rit is. Hoop dat je cyclus gauw normaliseert en je vlug zwanger mag zijn!