lars is nu anderhalf maar ik heb nog nooit meegemaakt dat het lipje niet meer wilde plakken. Dus hier gaat gewoon het hele pak mee. Maar ik gebruik ze echt voor alles. Handen, mond, neus, billen, kinderstoel, tafeltje enz. Dus zo groot is dat pak na 3 keer al niet meer haha
lars heeft ook een exzeemhuid en wij gebruiken altijd, pampers sensitve, dit is bij hem de enige die niet irriteert en lekker goed zacht, vochtig en parfum-vrij is
Bedankt voor de tip! ik heb die van Huggies weleens geprobeerd maar die zijn A)vervelende om uit de verpakking te halen B)zit een sterke geur aan C) zijn heel erg nat dus nooit huggies doekjes. Ik heb nu die van de kruidvat en die bevallen ook wel, maar moet zeggen dat ik altijd van zwitsal en pampers eerst gebruikte. Ze zijn nu in de aanbieding bij de Etos! gauw naar Etos!
Ja, je hebt idd platte doosjes die niet veel ruimte in beslag nemen en waar aardig wat doekjes in kunnen. Prenatal verkoopt ze ook.
Ilse was ook altijd erg gevoelig voor luieruitslag, dus om haar kontje niets anders dan Pampers (door testen uitgevonden) ook de doekjes was een ramp, en hier ook na veel merken proberen op het C1000 huismerk uitgekomen. Waar ik me bij die doekjes veel aan ergerde: 1) als je er eentje wilt, krijg je er (veel) meer. 2) als je er eentje wilt, komt de volgende juist niet mee omhoog. 3) de geur van sommige merken. 4) te droge/dunne doekjes, joepie de poepie. 5) of juist te natte, de spetters vliegen je om de oren als je een doekje pakt. Groet van Kiki
Ik vind de doekjes van de Aldi erg fijn (ruiken lekker en komen netjes één voor één uit het pak) en ze kosten maar 1,49. Die van Pampers vind ik niet lekker ruiken en er komen er altijd meer uit dan je wilt. Zwitsal is heel lekker, maar die vind ik te duur - zeker nu ik die van de Aldi net zo fijn vind. Voor onderweg heb ik een dun pakje van Kruidvat. Pim
ik heb een doosje gevonden heb hem bij de prenatal gekocht. @jenny bedankt voor de tip. ik vind het ook zo irrie dat als je een doekje pakt er veel te veel uit komen je heb altijd 2 handen nodig eigenlijk om ze eruit te halen. ik pak er nu meestal een paar als ik weet dat rene gepoept heeft. heb nu de kruidvat doekjes die vind ik ook de ene keer natter als de andere keer.
Ja, volgens mij blijft het soms een geklooi met die doekjes. De ene keer gaat het goed de andere keer niet...
Heb me suf gezocht naar kleine verpakking. Aha, HEMA, dus. ga ik daar s kijken. Trek ze nu uit een groot pak en vouw ze in het platte doosje. Heb het doosje besteld bij pampers. Heb ze gebeld.