Ervaringen Boba Carrier 4G

Discussion in 'De babyuitzet' started by Anouk89, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk89

Anouk89 Actief lid

Jun 15, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er hier dames die ervaring hebben met de Boba Carrier 4G?

Het lijkt mij een hele fijne baby drager gezien mijn vriend en ik niet zo van het knopen zijn.

2. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

Nov 30, 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Persoonlijk niet, maar ik hoor er hele goeie verhalen over. Mijn schoonzusje heeft hem ook veel gebruikt, zelfs nu wel eens nu haar kleine al 2 is, dus dat kan ook prima.
    En waarom specifiek Boba en geen ander merk?

3. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,021
    284
    83
    Female
    Ik vind het een fijne drager, maar dat is echt heel persoonlijk. Als ik jou was zou ik een aantal dragers uitproberen voordat je wat aanschaft. Je hebt via Facebook vaak wel regionale draaggroepen die regelmatig meeten, waarbij je dan ook elkaars dragers/ doeken kunt proberen. Of via die groepen naar een inloopmoment bij een consulent gaan om te kijken en te voelen.

Veel succes!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is een goede drager hoor! Ik heb hem weleens te leen gehad, we hebben zelf een ergo performance gekocht toen maar de boba is ook mooi.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Mijn ervaring is goed. Vorig jaar veel gebruikt op vakantie, toen was mijn zoontje 2,5 jaar. Straks kan ik de baby ook buikdragen, er zit een verkleiner bij. Later weer op de rug. Hij is makkelijk in gebruik, is ook de ervaring van mijn vriend.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Hier ook de boba
    Ik vind 'm fijn, maar zou 'm niet gebruiken voor een heel klein baby'tje, onvoldoende neksteun.. Ik gebruik 'm nu echt sinds 2 weken
    Ook mooie printjes om uit te kiezen, ik heb de 'Tweet' met de vogeltjes :)

Ik ben zelf gaan testen op een inloopochtend van een draagwinkel, dan weet je meteen wat het beste bij je past!

7. Anouk89

Anouk89 Actief lid

Jun 15, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Deze vond ik er gewoon goed uitzien en de recensies zagen er ook goed uit. Maar de tip van eerst testen en lid worden van draag groepen neem ik zeker mee!

8. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

Nov 30, 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Er zijn ook websites waar je ze voor bv 2 weken kunt huren en als je dan besluit te kopen dat verrekenen ze het verhuurbedrag. Zo heb ik mijn Rose & Rebellion peuterdrager gekocht.
    Weet alleen niet meer hoe die site heette, maar vriend Google helpt je vast wel.
    Ik heb nu trouwens een crush op de Tula, maar eerst maar eens onze babe gaan dragen met wat ik nu allemaal in huis heb ;)
    Succes met je keuze

Share This Page