Wie wil op onze hondjes passen? (Overijssel)

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Is er hier iemand die het leuk zou vinden om eind oktober of begin november op onze twee hondjes te passen voor een week? (evt. tegen betaling).

Wij willen graag op vakantie en hebben geen oppas. Ik wil graag dat ze in huiselijke kring zijn en niet het grootste deel van de tijd in een hok zitten.

Het gaat om een Jack Russel x Maltheser (2 jaar), en een Maltheser (5 jaar). Beide zijn teefjes. De Jack kan erg druk zijn op sommige momenten maar kan ook erg rustig zijn. Ze kan niet goed met andere honden/katten of loslopende dieren. Kinderen en andere mensen is geen probleem. Daar is ze erg lief voor en knuffelt het liefst de hele dag! Ons zoontje kan ook alles bij haar doen. Aan de staart trekken, aan de vacht trekken, hand in de mond.. je kunt het zo gek nog niet bedenken!

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou nee dankje....

:D:p

(heb zelf 2 chihuahua`s (reutjes) en wordt daar al knettergek van)

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mocht je niets kunnen vinden dan zou ik je hun aanraden Pico-Bello ze zijn niet zo groot!

4. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    woon te ver weg ben ik bang anders had ik het graag gedaan
    gek op honden maar wij staan nog op de wachtlijst voor een pup en dat word volgend jaar pas

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Helaas gaat het hier ook niet lukken omdat we 2 honden hebben masr ik ben wel heel erg nieuwsgierig hoe jullie jack x malteser eruit ziet. Wij hebben hier een pup van 12 weken.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jammer ik ben dus ook graag honden oppas vind het harstikke gezellig altijd, nu ook 2 grote (kangals) van een vriend te logeren voor een paar weken maar we hebben zelf ook een pup kruizing new foundlander

7. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Had het graag gedaan voor je maar ik woon te ver weg

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

Hey hoi, ik had het heel graag gedaan, want we twijfelen zelf over een hondje erbij. Maar we hebben drie raskatten die dus binnen zijn en zelf dus ook een hond..

9. bijtjuh16

Hier 2 foto's voor je :D

Bekijk bijlage 265689

Bekijk bijlage 265692

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wilde alleen even zeggen dat ik het echt een ontzettend schattig hondje vind!! :D

11. bijtjuh16

haha dankjewel! dat horen we wel vaker :D

12. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Misschien kun je nog op een andere site zoeken naar oppas, op een hondenforum? En op marktplaats staan ook wel eens mensen die zich aanbieden als oppas.

13. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik kan wel woon in Gelderland maar heb hier een klein poedeltje mannetje dus weet niet of dat gaat met de Jack omdat je zegt dat ze niet met andere honden kan?

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
  15. bijtjuh16

Lief dat je het aanbiedt, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed gaat. De eerste keer dat ze bij m'n moeder waren (heeft 2 hondjes), ging het ook niet goed. Nu wel met de kleinste, na een aantal keer is ze helemaal gewend.. maar de oudste is een verschrikkelijke brompot en ze maken nog steeds ruzie..

Op marktplaats heb ik al gekeken maar veel mensen hebben zelf ook een hond dus ik wil het daar liever niet op gokken.

Nog maar even verder kijken.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik woon ook helaas te ver weg en we hebben 2 katten dus geen goede combi.

Succes met zoeken!!

17. bijtjuh16

dankjewel! het is nog een hele zoektocht, ik had toch verwacht dat het iets makkelijker zou zijn

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.422
    113
    Waarom niet gewoon je honden naar een pension brengen? Mijn oudste hond is erg dominant en dat gaat dus ook niet altijd goed met andere honden maar zij gaan altijd gewoon naar het pension, heb het daar netjes aangegeven en zij gaan altijd met zijn tweeen in de buitenren en niet met andere honden, alleen die van hem zelf tegenwoordig soms want dat zijn ondertussen grote riendjes van elkaar en zijn eigen hond komt altijd spontaan aan als hun er zijn om bij in de buitenren te willen.
    Als je een goed pension hebt dan kunnen en willen zedat prima inschatten en houden ze er rekening mee. Ondertussen wordt de oudste al een oud besje en is zo goed als doof, maar blij dat hij is als hij naar het pension mag, hij rent hard voor me uit naar binnen, pension eigenaar is altijd lij als ze komen dus echt een topcombinatie, oja en hij is gelukkig nog iets blijer als ik hem weer ophaal om naar huis te gaan ;)

Deel Deze Pagina