Ik ben benieuwd wat iedereen hier zo al doet voor de kost! Mischien zien we nog wel beroepen waarvan we niet eens wisten dat ze bestonden Laat ik dan maar beginnen. Ik werk in een winkel Nu jullie!
Ik zit tussen twee banen in , hahahaha, a.s. vrijdag mijn laatste werkdag en 03 november bij mijn nieuwe werkgever beginnen. Telt dat ook?
Op dit moment zit ik in de ziektewet. Maar hiervoor was ik Onderwijsassistent Verder ben ik Acitiviteiten begeleider en Woon begeleider.
Mja, wel aanverwant aan elkaar hihi Ik zou willen dat ik kon zeggen; Ik ben geheim spion, whahahaha, lekker geheim... *ahum*, nee, ik zou er niks van bakken, merk het nu al Maar OT: Ik ben accountmanager in de technische werving & selectie
ik ben zoals het nu staat straks weer bloemiste. ben mn hele leven(ben ook al zo oud haha) al bloemiste. maar door verhuizingen enz had ik even geen werk. en werkte nu alleen vrijdag ochtend in de schoonmaak. maar morgen een gesprek met een bloemenwinkel die mij wel als geschikte kandidaat zag.
Ik werk als assistent-aangiftemedewerkster op de afdeling belastingadviseurs van een accountantskantoor. Daarnaast ben ik eigenaresse van mijn eigen webwinkel met baby- en kinderkleding, sieraden en andere dingetjes.