vind t nu echt niet meer leuk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Michellebroek, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Hoi dames
    Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen of mij gerust kan stellen. Ik ben 12 weken zwanger en heb sinds gisteren morgen
    Licht bloed verlies . Dit is trouwens al de 3de keer gisteren ook bij de vk geweest een hartje klopte goed volgens haar niks aan de hand. Nu heel de dag bruin met afvegen . En nu s avonds weer klein beetje rood bloed ook lichte buikpijn. Moet ik me zorgen maken? Ben nu 3 maanden zwanger maar genieten lukt zo ook niet. Ik hoop op n reactie gr michelle

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou toch de vk weer bellen...

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik zou ook weer naar de vk bellen.
    Misschien kunnen ze een echo maken?

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad en t is niet leuk inderdaad. Weet niet meer wanneer het bij mij voor het laatst was maar dacht ook na de 12 weken nog (14/17 geloof ik). 1x voor een extra echo geweest en niets aan de hand. Nu loopt hij rond te rennen door huis met zijn 14 maanden. Er was ook geen aanwijzing daarover iets mis was dus die echo stelde me echt gerust.

5. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook ineens 3 weken geleden bloedingen. Was erg ongerust en had ook meteen de gyn gebeld en kon gelukkig meteen langs komen. Ook bij mij niets aan de hand, echo was goed en hartje klopte regelmatig. De gyn zei dat hij ook niet kon zeggen waardoor de bloeding kwam. Ik zou denk ik toch de VK bellen !

6. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Bedankt voor reacties net langs vk geweest een met die kleine ging het allemaal goed . Vk had me wel doorgestuurd naar de huisartsenpost voor een blaas ontsteking maar die konden weinig voor mij beteken . Kan ik nu dan gaan genieten of moet ik me nog zorgen maken?

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid, bloed blijft gewoon schrikken, he... Maar ik heb het bij beide goede zwangerschappen gehad. Bij mijn eerste wisten ze niet waar het bloed vandaan kwam en bij de tweede heb ik bruinverlies gehad van week 4 t/m week 13. Bleek dat de placenta voor de uitgang lag.

Ik dacht maar zo (rond de 12 weken): De kans dat het nu nog fout gaat is procentueel zo klein en de kans dat het goed gaat zoooooo groot. Ga maar lekker genieten. Met de kleine was alles goed. En bloedverlies bij goede zwangerschappen komt echt heel vaak voor.

8. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Bedankt voor de gerust stelling junior1 heb 2 echo's gehad ivbm bloed verlies en met kleintje gaat t super goed maar het is niet fijn om toch bloed te blijven verliezen . Mag woensdag na de gyn om veder te kijken waar het vandaan komt.

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid, ben je al iets wijzer?

10. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Hoi nee niet echt woensdag bij de gyn geweest en die heeft een onderzoek gedaan maar kon niks vinden dus volgens hem moest ik me niet teveel zorgen maken . Probeer dit ook niet te doen maar moet zeggen vind het moeilijk . Elk wc bezoek denk je niet weer !! Nu alleen bruin verlies en geen rood meer dus hoop nu dat het weg blijft . Gr

11. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ja, ik snap het helemaal. Theoretisch zou er helemaal geen bloed moeten zijn, maar het komt echt heel vaak voor. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap af en aan gehad t/m week 18. Nooit een reden voor gevonden. Het kan iets sufs zijn als een bloedvaatje, dat iedere springt als je naar de wc gaat. Alles is natuurlijk beter doorbloed.

Op een gegeven moment dacht ik maar: als het echt mis was, dan had het allang doorgezet.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten.

Deel Deze Pagina