ervaringen strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door princesje83, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Halo iedereen,
    ik loop al sinds zeker 1,5 week met 3 cm ontsluiting en heb snachts veel harde buiken en voorweeen waardoor ik veeeel wakker lig. De vk is al drie keer voor niks :cry: langs geweest omdat ik dacht dat het was begonnen.
    Nu heeft de vk gezegd dat ze me niet zo tot 42 weken door laat lopen, omdat ik gewoon op raak op deze manier. Als ik a.s. woensdag nog niet bevallen ben (met 39.6 weken) dan gaat ze me strippen. Nu is mijn vraag aan jullie, wie is er gestript en heeft het geholpen en hoe lang duurde het voor de bevalling begon? Deed het pijn? Ik heb al 2 VT's gehad en moet zeggen dat ik dat niet echt prettig vond aanvoelen... :( Toen was ze ook aardig aan het rommelen en ik had het idee dat ze me toen al gestipt had maar dat was dus blijkbaar niet zo..

Edit moderator: verplaatst naar 'de bevalling'

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi, tja tuurlijk voelt dat 'woelen' daar onderin niet prettig.. Maar heb t niet als verschrikkelijk pijnlijk ervaren ofzo.. bevallen is erger ;) en hier gestript s morgens (wegens fluctuerende bloeddruk) en s nacht 0.00 wist ik dat t echt begonnen was.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben dinsdagmiddag gestript om 11.30 en de bevalling begon om 23.00 dezelfde dag.

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Het strippen zelf is niet lekker, maar niet dat het echt vreselijk zeer doet. Ik kreeg 2u na het strippen weeen en 3u later braken mijn vliezen. Je hebt net als ik al heel veel last van voorweeen. Bij mij ging de bevalling daardoor super snel. Ik had al heel veel voorwerk verricht zei de gyn. Om 01.40u de 1e wee en na 16 minuten persweeen werd om 04.55u mijn kindje geboren!

Even volhouden nog meis!

5. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    ik ben vrijdagmiddag gestript om 15:00 uur en had toen net aan 1cm ontsluiting en nog geen goed weke baardmoedermond. Ben vandaag gestript om 08:15 en kreeg te horen dat ik nu +- 3cm ontsluiting heb en me baarmoedermond goed week is geworden. Als er vanacht niks gebeurt moet ik morgen nog naar mijn VLK en worden er verder afspraken gemaakt!

Ben me slijmprop verloren en verlies nu nog wat bloed met slijm. Ook veel harde buiken maar nog niet echt weeen gehad.

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik ben op een vrijdag gestript en om een maandag is onze zoon geboren.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het strippen heeft dus goed werk gedaan? ;)

Deel Deze Pagina