Doen jullie dat?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Dora en Boots, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh god nee, ik ben helemaal niet crea en heb 's avonds echt geen zin om ook nog wat te gaan knutselen.

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Als ze bij ons van die avonden zouden hebben, zou ik zeker meedoen. Ook leuk om de andere ouders een beetje te leren kennen. Die lopen wij altijd net mis, omdat we laat brengen en vroeg weer ophalen.

3. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    bij ons ( ik werk op kdv en dochter gaat naar zelfde kdv ) word de hulp van ouders gevraagd om de kado's voor sint in te pakken want als de leiding dat moet doen gaat het af van de tijd die we met de kinderen bezig zouden kunnen zijn of moet het voor ons in de avond uren terwijl veel collega's ook kinderen hebben en komt het extra bovenop de vergaderingen en avonden die we moeten volgen ( ehbo bhv en tilcursus ) die we al moeten doen in de avond uren.
    Vandaar dat we dus hulp vragen van de ouders......

En ook vragen we hulpouders voor het jaarfeest dat is op een zaterdag. Aan de ene kant is daar vaak wel animo voor het is immers maar 2 keer per jaar, maar wij hebben 4 vestigingen en al je dan ziet hoe weinig ouders reageren is dat toch wel weer weinig.... voor maar voor de ouderavonden is de omkomst vaak heel laag......wat ik eigenlijk niet snap....ik ga er zelf nooit heen maar ik weet wat er speelt op mijn meisje haar groep.

Mijn oudste zit imiddels op de bso ( niet bij mij ) maar als ze daar hulp nodig zouden hebben zou ik me wel beschikbaar stellen.....he

Deel Deze Pagina