kerstverlichting is in de maanden dec en januari de grootste brandveroorzaker tuurlijk gaat dat uit snachts ook als ik overdag weg ga doe ik het uit. en is toch niet raar om je boom uit te doen??? of snap ik m niet...
doe ook altijd alles uit. doe er dan een bakje tussen waarmee je hem met een afstandsbediening uit kan doen en doe dat met alle kerstverlichting. dan hoef ik niet onder de boom te kruipen enzo. heb nu overigens geen boom staan twijfel nog aangezien liam zo graag overal aan mag zitten
Hier gaat de kerstverlichting alleen maar aan als we thuis zijn en wakker zijn. Veel te gevaarlijk en zonde van het stroomverbruik om onnodig te laten branden. Kijk maar naar dit filmpje, dan laat je je lampjes niet meer zomaar branden denk ik: Kerstboom brand in woonkamer - YouTube
Ja, ik doe het altijd uit, ook als ik wegga. De ouders van een klasgenootje deden dat dus nooit als ze weggingen en toen is op 2e kerstdag hun huis afgebrand toen ze ergens op visite waren. Dat zal ik nooit vergeten, het is echt mijn ergste nachtmerrie...
Ja, 's nachts gaat de boel altijd uit. Als ik een boodschapje moet doen dan laat ik het wel even aanstaan, niet als ik uren achter elkaar weg moet.
Hier altijd alles uit als we naar bed gaan. Als ik/we overdag weggaan gaat ook alles uit en als ik overdag even naar boven ga doe ik ook alles uit.
Ik doe het ook gewoon uit, het staat aan voor ons zelf niet voor een ander Doe het ook pas aan als het gaat schemeren, vindt het niet nodig om het aan te doen als het nog licht is. Als we weg gaan gaat alles uit hier, ook tv e.d (is 1 stekker voor alles)
Ja hier gaat de kerstboom uit als ik op bed ga en de buitenverlichting ook. de buren laten de buitenverlichting aan 's nachts maar ik niet dus
Als je het door dit topic misschien toch uit gaat doen, hebben we misschien 1 woningbrand helpen voorkomen.