ik doe ze ook uit als ik weg ga of naar bed ga. Net zo als dat ik de wasdroger dan niet aanzet. Kan allemaal in brand vliegen. en het is energieverspilling lampen laten branden als je er toch niets van ziet
Tuurlijk gaat het uit! Denk maar aan brandgevaar, hogere energierekening, slecht voor het milieu.......en ik zie het toch niet en daar stonden ze voor aan! Wat maakt het uit dat je vroeg naar bed gaat?
Nee, doe hem altijd uit als we gaan slapen of niet thuis zijn..ben veel te bang voor brand!! En laat liever niet onnodig het licht aan vanwege het milieu..
Ik doe de kerstboom ook uit als ik naar bed ga of als ik niet thuis ben. Net zoals dat ik alle lichten uit doe als ik niet op die plek ben. Vind het zonde van de energie om het allemaal aan te laten staan.
hier ook alles uit, zonde van het geld en daarnaast vind ik het maar een eng idee dat er brand uit kan breken
Alles gaat uit als wij op bed gaan.. Ook mijn man werkt met stroom.. Levensgevaarlijk. Zelfs als ik even op boodschap ben
We hebben dit filmpje gezien bij onze BHVtraining en dus ook uitleg gekregen. Het gaat hier zo snel, omdat het een echte boom is, deze is erg droog, dus gaat zo in vlammen op en daarnaast staat een bankstel die ook zeer snel vlam vatten en alles staat op tapijt en dat gaat ook zeer snel. Maar ja in de meeste huizen staat de boom niet geheel vrij, meestal wel naast gordijnen, een kast of een bankstel, dus moet je nagaan hoe brandgevaarlijk het is.
Maar ik ga soms al best op tijd op bed, en vind het dan zo raar om de kerstboom dan ook al uit te doen.[/QUOTE] hier zijn de gordijnen en alles dicht als we naar bed gaan, dus niemand die het ziet dat hier een kerstboom staat. die staat te branden alleen voor ons
De laatste die hier naar bed gaat, maakt alle verlichting uit. Dus ook die van de kerstboom. Ik doe de kerstlampjes ook altijd uit als ik de deur uit ga.
Ja, vrij logisch lijkt mij. Ik neem aan dat iedereen hier ook kaarsen uit blaast als ze er niet bij zijn. Dus dan is het toch ook vrij logisch dat je kerstverlichting uit doet?
hier zijn de gordijnen en alles dicht als we naar bed gaan, dus niemand die het ziet dat hier een kerstboom staat. die staat te branden alleen voor ons [/QUOTE] Ik woon langs een doorgaande weg waar ook heel veel auto's langsrijden. Ik vind het zelf ook altijd zo gezellig staan als ik auto rij en overal de kerstboom brandt. Maar ik doe hem nu maar gewoon elke avond uitbrandt.
ja hier gaan ze uit. Buiten brand gevaar enz scheeld het ook in kosten dus uit met die handel. Ben ik weg dan gaan ze ook uit trouwens dus dan maar ongezellig. Oververhitte verlengsnoeren en brand is nog veel ongezelliger
Hier gaan de lichtjes altijd uit als ik weg ben, maakt niet uit hoe lang. Zonde om die energie te gebruiken als je er toch niet van geniet! En bovendien weer een brandgevaar minder...