Pfff ik weet het niet hoor met dit weer. Volgens mij het super warm hier (limburg). Kan ze dan wel of niet korte mouwen aan? Ze heeft nu een romper aan met lange mouwen en een dun blousje, te warm? HELP!
Ik ben al bang dat ik haar misschien te warm aan doe, omdat ik zelf zo'n koukleum ben. Een romper met lange mouwen en daarover een dun blousje is dat te warm denken jullie?
hier loopt me kleine mei in een jurrkje met laeggine en truitje met korte mouwen al... gisteren had ze een 3kwart broek aan en een blouse met korte mouwen.. en vond het fijn dat k het had gedaan... was gisteren ook in limburg en was behoorlijk warm.. en verkleden kan ik ze altijd nog als het te koud word denk dat jezelf even in de gaten moet houden hoe je kleine het het lekkerst vind... door in haar nekje te voelen of iets.. geniet van het weer ik ga zo lekker me tuinset even schoonamken en lekker genieten vandaag
nee is prima denk ik ik doe kyana hetzelfde aan als ik aan heb en daarbij mocht het toch te warm zijn [controleer haar nekje} kun je haar het blousje altijd uit trekken suc6
Hier hebben ze gister in alleen een romper zonder mouwtjes gelegen. (misschien wel te koud als ik dit hier lees). Maar hier liggen ze wel zonder wind, lekker in het zonnetje. Mama hier lag ook alleen in een string en bh, te zonnen . Vandaag gaan we even op visite, dan doe ik ze gewoon een broekje/jurkje aan, met een shirje met korte mouwtjes aan. Volgens mij niet te koud, anders evt een vestje, die nemen we wel mee.
hahaha... gewoon doen waarvan jij denkt dat lekker is.. en verkleden kan altijd nog dan hier is het trouwens nog bewolkt :s hoop dat de zon snel doorkomt
Sorry, ik geloof dat ik schuldig ben! Maar beter te warm dan te koud, als het te koud is word ze soms ziek! Hier schijnt hij al heerlijk! Wil eigenlijk mn bed alweer buiten leggen om te gaan zonnen . Maarja, ik moet nog douchen, mn mannetje ligt nog in bed, kindjes slapen allebei. Dus ik wacht nog maar even!
Anders trek je ze verschillende laagjes aan, dan kan je ze als het toch warmer wordt dan je dacht, gewoon 'afpellen' Snappie?
dat probleem heb ik ook had hem gister ook gewoon nog een rompertje aan zonder mouwen en een trouwtje met lange mouwen erover en toen we weg gingen winkelen heb ik hem wel een jasje aan gedaan zijn slaapzakje wel uit de maxicosi gedaan maar toch wel weer een omslagdoek over zijn beentje gedaan. ben altijd zo bang dat hij het te koud krijgt maar als ik dat zo lees veel te warm . hij heeft vandaag ook weer een rompertje met korte moutjes en een truitje met lange mouwtje erover heen. moet hij dan vammidag als we weg gaan nog een jasje aan ofniet. liefs diane
ik zal als ik jou was even aanvoelen hoe de wind is,, is natuurlijk ook overal anders je kan het vestje altijd lekker uit doen maar met wandelen ga ik vaak over een duik en staat er wel een windje dan neem ik haar jasje altijd wel mee... maar zal even zelf denken wat je voelt.. gewoon je moeder instainct volgen dan komt het allemaal goed
Rompertje met korte mouwen en wit shirtje met lange mouwen. En als we straks weggaan(gaan ff wandelen) zomerjasje erover aan. Verder niks geen denkentjes of what ever. Als t echt te warm wordt kan t jasje altijd nog open.
Ok ik laat het zo....een romper met lange mouwen en daarover een dun blousje .... kent iemand dat blousje trouwens is van de Hema, roze met bolletjes, waren nl. super snel uitverkocht! Is echt een super dun blousje. Dat terzijde..... En dan kan ik de mouwtjes nog altijd oprollen, ik neem een vestje mee en ik neem een romper met korte mouwen en een truitje met korte mouwen mee (mocht het plotseling 35 graden worden )
@bolbuikje babies kunnen beter tegen de kou dan de warmte hoor. op neontologie zeiden ze me altijd van kleed ze niet te warm want als je dan iets uit trekt is er teveel temperatuurverschil en juist daarvan worden ze ziek. k zou haar gewoon korte mouwtjes aandoen en wordt het frisser leg je der gewoon een dekentje over of doe je een jasje aan
hier zit de kleine heerlijk nu buiten in een truitje met korte mouwen jurkje erover en dunne legging aan en het is heerlijk haha
Hier heeft ze een romper zonder mouwtjes, een shirtje met lange mouwtjes en een driekwartbroekje aan.
Ik laat het zo, ben net buiten geweest, is super lekker maar de wind is soms wel fris. Gewoon een romper met lange mouwen en een super dun blousje en een witte broek heeft ze aan. De mouwen kan ik altijd oprollen. Fijne dag!
Giovanna heeft een truitje met korte mouwen aan en een rokje en een legging aan met der crocs er onder. Papa is nu ff met haar fietsen en heb ik der wel ff een zomerjasje er over aan gedaan.