Doen jullie de kids korte mouwen aan vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Vandaag: mouwloosrompertje met poloshirtje korte mouw. Met wandelen wel een zomerjasje aan.

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Vandaag heerlijk naar het park geweest ,de kleine had een rompertje aan met lange mauwen daar erover heen jurkje ,majootje!
    ...als het straks nog warmer wordt ,dan mogen de kleren steeds ietsjes minder! ;)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra heeft een romper met lange mouwen en daarover een polo met korte mouwen

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Mijn kleintje heeft een shirtje met lange mouwen, maar daaronder een mouwloos rompertje. Maar ze is ook nog heel klein, dus ik ben wat voorzichtig.

@Channie: ik wil jouw Giovanna wel eens zien, want volgens mij ziet ze er geweldig uit! Ik heb ook al roze crocs in huis...

5. Writer

Writer Niet meer actief

zo warm bij jullie :confused: hier niet hoor , we zitten shirtjes met lange mouwen en koud ik wil ook zon en warm :cry:

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hier ook niet warm Meesa....

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    het was hier gisteren ruim 23 graden, heerlijk dus, de kleine had een korte broek aan en een romper en shirt zonder mouwen.
    nu heb ik wel een mannetje wat het snel warm heeft, maar hij vond het heerlijk in deze kleertjes.

ze kunnen het idd beter te koud hebben dan te warm, omdat ze anders oververhit raken omdat ze de warmte niet kwijt kunnen.
    zoiets was het geloof ik

joyce

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou speciaal voor jou Mary Jane heb ik net even een foto van haar gemaakt.

Ik krijg ze alleen niet recht op... vreemd..op photobucket heb ik dat wel zo.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier gister dus maar wel weer lange mouwtjes

maar dat is eignelijk meer.. mdat ze in pyama was (ze is ziek enzo) en normaal al niet blij word van omkleden maar ze nu echt huilt om alles

het wandelen was vooral om dr een beetje rustig te krijgen zodat ze daarna lekker moe was en naar bed kon :)

maar... ik had wel een jasje bij me (eergister met ht tshirt ook trouwens) just to be sure
    maarja.. ze vond het heerlijk weer dus niet nodig gehad

en inderdaad.. onze kraamhulp zei ook dat babies beter tegen kou konden dan tegen warmte
    want ze kunnen nog niet zo goed hun eigen warmte regelen en raken dan makkelijker oveverhit
    echter als ze het koud hebben.. gaan ze gewoon huilen en kun je hem/haar wat extra's aan doen.
    en van frisheid op zich.. word je niet ziek :)

Deel Deze Pagina