ei missen met ovulatietest zwanger & kids?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debstertjuh, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb nu 2 rondes getest met de dipsticks van zwanger & kids, maar heb bijde rondes geen knaltest gehad...
    Zou ik dan geen eisprong hebben gehad, of werken die testen van z & k voor mij niet goed? Ik begin een aantal dagen voor mijn vermoedelijke eisprong met testen. De testen zijn dan wit, langzaam zie je dan een licht streepje komen, maar donker word deze niet. Het lichte streepje zie ik zo'n dag of 3 en dan zijn de testen weer wit...

Echt raar! Wie heeft dit ook gehad, weet wat dit betekend of heeft er tips???

2. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Ik heb ook de ovulatietesten van zwanger & kids gehad.
    Ik testte altijd rond 17.30 's avonds. Maar ben erachter gekomen dat ik een korte piek had. Ik begon ook altijd met witte testen en richting de eisprong kwam er dan een streepje. Dit was toevallig in het weekend dus ook een keertje 'smiddags getest. Toen had ik wel een knalstreepje. 's avonds om 17.30 weer een gewoon streepje..

Kan dus ook zijn dat je een korte piek hebt en deze hebt gemist.
    Test je 1x per dag? Anders zou je, als er een streepje komt, eens 2x per dag moeten testen om te kijken of de test dan wel positief wordt.

Succes!

3. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me ook af of je nadat je eisprong is geweest nog een licht streepje kan testen? Of dat de test dan gelijk wit is...

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Goeie tip van Viev! Even 2x testen. ik kon mn ei wel goed vinden met z&k. Ik had ongeveer 3 dagen een donkere streep, ook 1a2 dagen na mn ei. Maar dit is bij iedereen anders denk ik.

5. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Omdat ik er in het begin ook over twijfelde, deed ik bij een donkerdere Z&K test ook een CB digital. En inderdaad, misschien is het een idee om 2 keer per dag te testen.

6. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Bij mij was er na mijn eisprong nog een licht streepje en ik geloof de dag daarna weer wit.

Dus bij mij was het: wit- licht streepje - knaltest - licht streepje - wit.

Deel Deze Pagina