help welke beker voor mee naar peuterspeelzaal

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bloem26, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    Hoi ik heb een vraagje ons dochtertje gaat vanaf november naar de Psz
    Nu vroeg ik mij af welke beker goed is. Dus niet tot weinig lekt ik Heb er zelf nog weinig ervaring mee. Hoop dat jullie goede tips hebben.
    Bedankt alvast

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Mepal!

Mijn dochtertje heeft deze:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      2
  3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier op de psz drinken ze uit gewone bekers. Mijn oudste neemt naar school bekers met een sportdop mee. Ik heb ze van de Action en Kruidvat. Ideaal, lekt niet, iedereen kan ze zelf openkrijgen en je kan ze ook niet scheef dichtdraaien oid zoals met die mepal bekers wel gaat en dan lekken ze alsnog.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Heb je nagevraagd of je idd een beker mee moet nemen? Veel PSZ's verzorgen zelf het drinken, en dus ook de (gewone) bekers.

Mocht ze er wel een moeten meenemen, dan zou ik voor Mepal gaan. Hier goede ervaringen mee. (lekt niet)

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mepal! Wij hadden eerst een goedkope beker gehaald en bakje. De eerste dag was de boel al kapot. Nu mepal beker en bakje!

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Beiden een Mepal.
    De oudste heeft er 2 jaar mee gedaan, met gewone dop, daar is het rubbertje uit gegaan net voor de zomervakantie waardoor ie lekte. Nu heeft hij er 1 met een dop met pop-up, dat wilde hij zelf zo graag.
    Dochter heeft dezelfde als ikkie97 :D
    En de eerste 3 weken hebben beide bekers prima overleefd.
    Maar dat heeft de Hema beker van 1,50 ook. Die gebruikt zoon tijdens de middagpauze (continu rooster).

7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dit dus..... Hier hoef je helemaal geen beker mee te nemen, alleen fruit voor in de kring

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dacht al 'huh beker mee naar psz' maar verschilt dus per psz. Hier hoeft ie niks mee, krijgt daar limonade en een koekje.

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Bij ons wel fruit én drinken hoor.
    Ben wel blij dat ze geen 'ranja en een koekje' krijgt... Dat is meer iets voor een feestelijke dag ofzo.
    En thuis krijg ik het koekje er ook wel in ;)

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Bij ons ook fruit en drinken mee. Hier heeft zoontje ook de beker van mepal. Zat vandaag niet goed dicht op de terugweg en natte spullen en tas. Voortaan voor vertrek de beker controleren of hij in de klik zit.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij ons krijgen ze een bekertje melk en partjes appel. Gelukkig geen ranja.. :)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bij ons krijgen ze water uit een beker van daar. Moeten alleen fruit meegeven en niet te veel. 1 stuk of max 2 (hangt er van af welk fruit) en het fruit moet gemakkelijk eetbaar zijn.
    Hij gaat nog niet maar dit is de uitleg die ik kreeg en ook heb gezien tijdens mijn bezoek

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier verzorgt de psz het drinken (limonade) en drinken uit een gewone beker.

14. carry27

carry27 Lid

9 mrt 2013
    91
    0
    6
    Zuid-holland
    Hier hoef je niks mee te nemen, ze krijgen een bekertje ranja en een koekje vanuit de psz.

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hier een mepalbeker of een metalen beker van de aldi met sportdop, beiden lekken niet. Iedereen neemt fruit mee en je mag zelf kiezen wat je aan drinken meeneemt maar D. krijgt water mee.

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Mijn zoontje heeft een Mepal beker uit de Efteling (Wolf), prima beker, lekt niet (mits goed dichtgedraaid natuurlijk).

17. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    Bedankt allemaal. Als ik het zo lees word het mepal hier moet je inderdaad zelf je drinken en fruit mee geven. Maar dat is niet erg.

18. misa

misa Niet meer actief

19. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook eigen beker met drinken mee. Wij hebben de mepal popup, deze lekt niet, en zoon kan hem gemakkelijk zelf open maken en weer dicht doen

Deel Deze Pagina