Hoi ik heb een vraagje ons dochtertje gaat vanaf november naar de Psz Nu vroeg ik mij af welke beker goed is. Dus niet tot weinig lekt ik Heb er zelf nog weinig ervaring mee. Hoop dat jullie goede tips hebben. Bedankt alvast
Hier op de psz drinken ze uit gewone bekers. Mijn oudste neemt naar school bekers met een sportdop mee. Ik heb ze van de Action en Kruidvat. Ideaal, lekt niet, iedereen kan ze zelf openkrijgen en je kan ze ook niet scheef dichtdraaien oid zoals met die mepal bekers wel gaat en dan lekken ze alsnog.
Heb je nagevraagd of je idd een beker mee moet nemen? Veel PSZ's verzorgen zelf het drinken, en dus ook de (gewone) bekers. Mocht ze er wel een moeten meenemen, dan zou ik voor Mepal gaan. Hier goede ervaringen mee. (lekt niet)
Mepal! Wij hadden eerst een goedkope beker gehaald en bakje. De eerste dag was de boel al kapot. Nu mepal beker en bakje!
Beiden een Mepal. De oudste heeft er 2 jaar mee gedaan, met gewone dop, daar is het rubbertje uit gegaan net voor de zomervakantie waardoor ie lekte. Nu heeft hij er 1 met een dop met pop-up, dat wilde hij zelf zo graag. Dochter heeft dezelfde als ikkie97 En de eerste 3 weken hebben beide bekers prima overleefd. Maar dat heeft de Hema beker van 1,50 ook. Die gebruikt zoon tijdens de middagpauze (continu rooster).
Dacht al 'huh beker mee naar psz' maar verschilt dus per psz. Hier hoeft ie niks mee, krijgt daar limonade en een koekje.
Bij ons wel fruit én drinken hoor. Ben wel blij dat ze geen 'ranja en een koekje' krijgt... Dat is meer iets voor een feestelijke dag ofzo. En thuis krijg ik het koekje er ook wel in
Bij ons ook fruit en drinken mee. Hier heeft zoontje ook de beker van mepal. Zat vandaag niet goed dicht op de terugweg en natte spullen en tas. Voortaan voor vertrek de beker controleren of hij in de klik zit.
Bij ons krijgen ze water uit een beker van daar. Moeten alleen fruit meegeven en niet te veel. 1 stuk of max 2 (hangt er van af welk fruit) en het fruit moet gemakkelijk eetbaar zijn. Hij gaat nog niet maar dit is de uitleg die ik kreeg en ook heb gezien tijdens mijn bezoek
Hier een mepalbeker of een metalen beker van de aldi met sportdop, beiden lekken niet. Iedereen neemt fruit mee en je mag zelf kiezen wat je aan drinken meeneemt maar D. krijgt water mee.
Mijn zoontje heeft een Mepal beker uit de Efteling (Wolf), prima beker, lekt niet (mits goed dichtgedraaid natuurlijk).
Bedankt allemaal. Als ik het zo lees word het mepal hier moet je inderdaad zelf je drinken en fruit mee geven. Maar dat is niet erg.
Hier ook eigen beker met drinken mee. Wij hebben de mepal popup, deze lekt niet, en zoon kan hem gemakkelijk zelf open maken en weer dicht doen