Wij doen niks aan valentijnsdag, ik vind het commerciele onzin. Ik vind het leuker om zomaar iets te krijgen van (of te geven aan) mijn lief. Spontane acties hecht ik veel meer waarde aan
Ik wil er eigenlijk wel iets mee doen. Iets kleins. Een gebaar. Omdat de laatste weken we wat vaker dingetjes hadden en het niet altijd zo gezellig was (veel ziek, moe, druk allebei), vind ik het wel een mooie gelegenheid om even een gebaar te maken. Ik zit alleen thuis met de griep :S Iemand nog een idee? Ik dacht al van ik knutsel zelf een kaart ofzo.
cake bakken? mijn man krijgt een versiert cupcakjeWij doen eigenlijk ook niet aan valentijn, maar vind het stiekum toch wel leuk hoor! Hoop eigenlijk ook dat hij ook een kleinigheidje heeft
Wij doen ook niet aan Valentijn. Had toevallig van het weekend een leuk kaartje gezien en het toen toch gekocht. Maar vriendlief kreeg gister op zijn werk (is normaal gesloten op maandag maar hij moest nog wat ophalen) een kaart van een onbekend iemand... bah, echt niet leuk. We zijn al ruim 10 jaar samen en ben ook nog zwanger nu en dat hij dan een kaart van een onbekend iemand krijgt vind ik echt niet leuk (of komt dat door de zwangerschapshormonen, who knows). M'n vriend heeft de kaart verscheurt en in de prullenbak gegooid maar de kaart van mij krijgt hij niet want voor mij is de lol eraf. Ben natuurlijk niet boos op hem want hij kan er ook niks aan doen... zo ben het even kwijt
ik doe heel gezellig aan valentijn in mijn eentje Manlief belt net dat hij niet thuis komt. Ach dan maar friet Ipv rode rozen
Ja, wij doen wel stiekempjes aan Valentijn. We maken samen een pizza en toetje, hebben kaartjes voor elkaar en een kleinigheidje. Ik heb heel wat in te halen, op mijn 19de kreeg ik pas voor het eerst een kaartje
Ik heb vandaag de eerste echo gehad (met 7 weken en 3 dagen) en heb voor mijn vriend een slab gekocht met de tekst ik lijk op mijn vader, maar de dokter zegt dat het nog goed komt. Daar heb ik een kaartje bijgedaan, waar de echo in zit. Hij kon helaas niet mee. Maar doe er alleen wat aan omdat het dit jaar erg bijzonder is. Zo een valentijnskado krijgen wij waarschijnlijk nooit meer.
Hihi die heeft van mijn lief vanmorgen ook van mij gekregen kei lief van mij *edit* En als hij dan begint met opmerkingen als "heb je last van je hormonen??" Dan zeg ik altijd: Nee hoor, ik niet. Jij misschien wel, maar ik heb nergens last van hoor..
Nou uiteindelijk heb ik maar een kaartje gedaan en dat neergelegd met kaarsjes er om heen. Hij was er blij mee, maar er kon geen kusje vanaf. Bang dat ie ook griep krijgt Ik had ook nog een mooi vrouwelijk shirtje met kant aangetrokken..maar kreeg daar in ene een enorme allergische reactie; jeuk en knalrood! Daar gaat mijn plan voor een romantisch avondje Hij had trouwens ook een kaartje voor mij.
wij hebben vandaag precies 7 jaar verkering, waarvan nu bijna 2 jaar getrouwd En nee, we doen er niets aan vind deze dag niet zo boeiend, beetje te commercieel.
ha, ik heb valentijnscupcakes voor mijzelf gebakken. Mijn man zag ze staan en zegt heel blij: ah zijn die voor mij?? Dus ik zeg: nee voor mij, dan krijg ik iig nog iets voor valentijn. Zo ik hoop dat de boodschap duidelijk is.
Ja, ik heb een klein cadeautje en briefje door de brievenbus gekregen, en hij krijgt een kaartje dat ik samen met de kinderen voor hem heb gemaakt. Ondertussen waardeer ik het om eerlijk te zijn niet dat hij ook op valentijnsdag de hort op is met vrienden, omdat dinsdag zijn vaste uitgaansavond is.